Hjulia, huller om buller

Alla inlägg den 21 september 2009

Av Julia - 21 september 2009 20:13


  


...jag har läst bloggar så gott som hela dagen. Det är Dantes blogg jag har läst. Hon började 1/11 2008, så det var en del att läsa. Jag har hunnit till 14/8 så jag har lite kvar för att komma ifatt. En dryg månad Skrattande, men det spar jag till imorrn. Nu ska jag ta min runda bland de andra bloggvännerna innan jag går och sussar. (Ljudboken, som jag tänkte lyssna på, får jag lyssna på i sängen!)


Nattis m nallis    /Julia

Av Julia - 21 september 2009 17:56


Afternoon rosa rosor  


...belåten efter köttbullar och mjölkstuvade makaroner, mums. Rena barnmaten, jag vet men jättegott ibland. Jag blev så sugen och eftersom jag hade både makaroner och en skvätt mjölk, så.

Smulan och Amanda fick en köttbulle att dela på, bitarna försvann med en faslig fart. Mums tyckte dom också.


Kvällen kommer jag att ägna åt:

  

slutet på denna deckare, jag har ca 1-1½ timme kvart att lyssna. Dessutom ett korsord att lösa medan jag lyssnar!


    /Julia

Av Julia - 21 september 2009 11:55


Hallo - tittut  


...det får nog bli thé, macka med ägg och ishavssallad. Jag orkar inte laga mat just nu, kanske till middag.


Jag håller på och läser en jättebra blogg som jag hittade genom en bloggvän. Min vana trogen började från början. Hon började blogga i november 2008. Jag har hunnit till 10 januari och eftersom hon väntade barn då är det jättespännande.


Ha en trevlig eftermiddag!

Måndag - deal with it    /Julia

Av Julia - 21 september 2009 06:49


Ängel i tekopp  


...denna mulna, men varma måndag. Jag var tvungen att titta på termometern flera gånger, jag trodde nästan inte mina ögon, den visade 12,9 grader redan ½7 på morgonen, det var ett tag sedan det var så varmt så tidigt.


Det har regnat hos mig inatt. En blöt liten Amanda kom och smög ner under täcket. Hon trodde inte att matte skulle märka nåt *fniss* men det gjorde jag och vi somnade (om) snabbt båda två.


Nu är det dags för morgonens mediciner och frukost. Jag har kollat mitt blodsocker som vanligt och den ligger helt normalt (= mellan 3-6) på 5,1. Jag har inte haft värden över 6 sen flera månader. Skönt, då vet jag att både maten (trots att jag fuskar ibland) och motionen hjälper. Förhoppningsvis så slipper jag tabletterna också så småningom.


Måndag - Gustav    /Julia

Presentation


Mina (p)älsklingar
Smulan sitter upp och Amanda ligger ner.

Klockan är:

Klicka på tassen på olika ställen å se vad som händer!

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Dagens väder

MATA HAMSTERN! Klicka nånstans i bilden, så ramlar en matkula ner som den äter upp!

Fyrbenta vänner

Bloggvänner

Kattlek *fniss*

Fråga mig om du vill veta nåt :)

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Tassa in å skriv en rad

Jag på "Fejjan"

Vänner som har hälsat på


Skapa flashcards