Hjulia, huller om buller

Direktlänk till inlägg 27 maj 2011

Nu är det gjort!!!

Av Julia - 27 maj 2011 19:42




Jag har efter lång övervägande bytt bloggplats till Blogger. Bloggen kommer i strort sätt se ut som vanligt, men på en ny adress. Jag provar ett tag i alla fall. De har alla de typsnitten jag vill ha och en massa annat kul.


Denna blogg kommer att vara kvar om det är någon som vill se nåt jag tidigare har skrivit.


Hoppas att jag får behålla mina trogna läsare i alla fall. Jag har inte ändrat på så mycket mer än flyttat för att prova på något nytt ett tag. Innehållet kommer inte vara så mycket annorlunda. Det händer ju inte mer för att jag flyttar bloggen  


Jag kommer att meddela alla de bloggare som jag dagligen besöker och lämnar kommentarer till. Alla ni finns i en länklista på min nya blogg också. Listan är inte riktigt klar än. Hojta till om jag har missat nåt!


 /Julia    

 
 
Aamor

Aamor

27 maj 2011 20:13

Klart vi kommer att besöka dig men vi kommer inte att kunna skriva för på välj profil har du inte Namn/Webadress. En annan bloggvän har också bloggspot och jag använder den profilen för annars kan jag inte kommentera och det är ju trist.

Kramizar & Vovisar

http://aamor.bloggplatsen.se

Julia

27 maj 2011 21:58

HURRA!!!
Nu har jag ändrat å ni kan kommentera!

 
Ingen bild

Gunilla

27 maj 2011 20:32

Nu kanske jag har lusten tillbaka att fortsätta göra en blogg på denna plats. Jag har ju haft en här med recept ,fast jag låter ju dessa stå kvar och sedan startar jag en ny. Kram från mig...

 
Dui och Deco

Dui och Deco

27 maj 2011 21:14

Vi har hittat till er men kan inte kommentera :-(. Hoppas att det löser sig, nya adressen ligger i blogglistan. Hoppas att ni har en bra kväll. Nosbuff

http://duideco.blogspot.com

 
Findus, Isak och Rasmus

Findus, Isak och Rasmus

27 maj 2011 21:22

Välkomna till oss i Bloggergänget! Självklart följer vi er varifrån ni än bloggar. Hoppas att du gillar funktionerna men det är kanske alltid så att det lite positiva saker och så saker som behöver förbättras? Vi ska fixa länken hos oss så att vi hamnar rätt från början. Kurr och burr.

http://stationskatterna.blogspot.com

 
Gunilla och Frasse

Gunilla och Frasse

28 maj 2011 13:16

Vi gläds åt att ni har hittat ett nytt blogghem och hoppas att ska trivas riktigt bra där! Men vi märker ingen större skillnad, länken från vår sida funkar som förut och vi känner oss precis lika hemtama som vanligt :-) Kanske är vi inte tillräckigt insatta i bloggvärlden för att förstå skillnaden :-)
Självklart fortsätter vi att tassa in precis som förut!
Ha en underbar helg!
Kramar och tassklappar

http://gunillaofrasse.allas.se

Julia

28 maj 2011 20:31

Ni måste tassa in på vår nya blogg ställe för att kunna läsa nya inlägg. Ni måste ändra på länken ni hade till den nya.
Den finns i mina kommentarer sen i fredags kväll.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Julia - 24 december 2012 07:23

    Jag önskar er alla en trevlig Julafton!     /Julia med familj ...

Av Julia - 23 december 2012 16:47


  Jul-Hälsningar från Julia!   Vill ni hälsa på så finns vår nya blogg här: http://hjuliahullerombuller.blogspot.se/ ...

Av Julia - 24 augusti 2011 09:37


...jag tackar er alla som besöker min blogg fortfarande trots att jag har flyttat hit. Några kommer varje dag i alla fall  .    Men nu har jag en oerhört viktigt budskap!        Vi måste hjälpas åt igen! Sprid bannern med budskapet om ...

Av Julia - 29 maj 2011 08:34


    Jag har flyttat!!!   hit     Välkommen! Glön inte att uppdatera om du har mig i din länklista!   /Julia                           ...

Av Julia - 27 maj 2011 09:45

      ...regnet, det bara öser ner... tralala...  Termometern visar 9,5 grader. Dessutom så blåser det  .   Ingen fredagsväder precis. Förhoppningsvis slutar det tills maken kommer. Han har en promenad på ca 2 km från bussen. Inte så rol...

Presentation


Mina (p)älsklingar
Smulan sitter upp och Amanda ligger ner.

Klockan är:

Klicka på tassen på olika ställen å se vad som händer!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Dagens väder

MATA HAMSTERN! Klicka nånstans i bilden, så ramlar en matkula ner som den äter upp!

Fyrbenta vänner

Bloggvänner

Kattlek *fniss*

Fråga mig om du vill veta nåt :)

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Tassa in å skriv en rad

Jag på "Fejjan"

Vänner som har hälsat på


Skapa flashcards