Hjulia, huller om buller

Alla inlägg den 18 september 2009

Av Julia - 18 september 2009 15:26

Men inte för att du vill, utan för att de tycker själva att det är roligt!


Titta här och här och se vad Amanda och Smulan själva klurade ut på egen tass.


Vill du se kattagillity finns det att beskåda när Tigern hoppar och går igenom en tunnel. Jättefina bilder!

 

Godis é gott

Smul tigger gotte  

/Julia

Av Julia - 18 september 2009 14:44


  


...jättefort, men nu är det banne mig tuggummi i klockan. Tiden går sååå lååångsamt... det är en dryg väntan, nu. OJ, vad vi längtar efter husse.Nu är det runt tre timmar kvar.


Vi pratade om vad vi ska ha till middag, när han ringde vid lunch.

Det blir till att sätta på deg till pizza. Den får bakmaskinens degprogramm fixa. Den hemmagjorda pizzasåsen, som är kvar räcker precis.

Vi kommer nog ha salami, rökt skinka, champinjoner, lök och ost på den. Eventuellt lite paprikaringar också om maken kommer ihåg att köpa det. Vi får väl se.

Hembakad pizza är mycket godare än den djupfrysta, fast det händer ibland att vi har köpt sån också, men då brukar vi "bättra" på den med lite lök och mozarella.


Weekend lila m katt    /Julia

Av Julia - 18 september 2009 10:10


  


...stiger, nu är den uppe i 14,7 grader. Solen skiner, men det fläktar en hel del. Fredagar är i regel väntedagar för mig. Det är sällan jag har nåt inbokat just på fredagar. Dagen kommer jag att fördriva med att lösa korsord och lyssna färdigt på  boken jag började på igår, Jan Guillou's Den enda segern till sena eftermiddan (17:30) när maken dyker upp.


Han ska fortsätta med rampbygget. Bilder kommer i bloggen allt eftersom bygget fortskrider.


    /Julia

Av Julia - 18 september 2009 07:18


Morrn m rödvit tekanna  


...4,0 grader. Brrrr... men solen skiner från en klarblå himmel. Luften är klar och hög. Det ser lovande ut, temperaturen kommer att stiga snabbt frammåt dan. Prognosen lovar 16-18 grader på eftermiddan.


Fredag än?  

Äntligen fredag!!!


Jag tror att många längtat efter fredagen, som är veckans sista arbetsdag för de flesta vanliga jobbare. Vid 17:30-tiden kommer husse. Undrar vad vi ska hitta på för mat... Jag ska fråga vad han är sugen på när han ringer vid lunch. Men först frukost och morgonens mediciner.


Purr-fect kisse å vattenfall    /Julia 

Presentation


Mina (p)älsklingar
Smulan sitter upp och Amanda ligger ner.

Klockan är:

Klicka på tassen på olika ställen å se vad som händer!

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Dagens väder

MATA HAMSTERN! Klicka nånstans i bilden, så ramlar en matkula ner som den äter upp!

Fyrbenta vänner

Bloggvänner

Kattlek *fniss*

Fråga mig om du vill veta nåt :)

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Tassa in å skriv en rad

Jag på "Fejjan"

Vänner som har hälsat på


Skapa flashcards