Hjulia, huller om buller

Alla inlägg den 19 september 2009

Av Julia - 19 september 2009 19:00


Lördagshjärtan  


...middag, idag åt vi köttbullar med potatismos gjord på våra sista egenodlade potatisar och till det gräddsås och lingonsylt, ska vi lyssna på:

Sommardöden av Mons Kallentoft.

  


Ett impulsköpfrån www.medianow.se och nedladdad direkt efter betalning.

Jag är så osäker på hur man gör, eftersom jag gärna vill ha den fysiska mp3-skivan egentligen, men dom har bara download, men det gick bra. Den första och enda boken jag köpte därifrån förra sommaren, letade jag i 2 veckor efter. Den fanns i datorn, men var??? Jag har aldrig laddat ner nåt från nätet tidigare! Inte äns då det var "tillåtet".


Jag var smartare den här gången, jag flyttade boken direkt efter nedladdning till rätt ställe. Den hamnar ju i en tillfällig fil som jag inte kunde hitta till en början förra gången.


Jag önskar mina vänner en trevlig lördagskväll!


   

/Julia

Av Julia - 19 september 2009 16:03

...hårda arbete!

 

Så här ser det ut efter första etappen

  


En bild nästan rakt framifrån, nätet på dörren är inte bytt än.

  

Det är bara på den högra halvan jamisarna får vara nu. 


Nu är kortsidan öppen!!! Smulan tycker nog...

  


...att det blev en "smula" Obestämd konstigt.

  

Hon är ju van vid att ha hela verandan att vara på! Hon är nog MISSbelåten!

Av Julia - 19 september 2009 13:54


Lördag  


...helt där det numera är otillgängligt för Amanda och Smulan. Deras plats på verandan har krympt till drygt hälften. Nätet är bytt, så nu kan inte Smulan ta sig ut heller som hon gjorde här. Bilder kommer i nästa inlägg!


Purrfect day kattfjäril    /Julia

Av Julia - 19 september 2009 11:46


Lördag  


...fortskrider. Turen har kommit till att ta bort det gamla nätet på verandan och byta till nytt där det behövs. Numera bara på halva verandan. Bilder kommer när maken har hunnit lite längre i arbetet.


Jag tänkte att han skulle avbryta jobbet och komma in och äta lite lunch. Jag tänkte bjuda honom på lite yoghurt och flingor med en ostamacka.


Lördagsnalle - blå    /Julia

Av Julia - 19 september 2009 07:45


Morrn 2 koppar  


...vänner till en solig, men kylig lördag. Termometern visar 4,9 grader bara. 

Smulan sover i soffan och i sängen sover maken och Amanda. Det är lika tyst som när jag är ensam. Jag gör heller inget väsen, maken går upp klockan 5 på vardagarna och därför måste han få vakna själv på helgerna.

Théet är klart, så jag får min första mugg som vanligt. Återkommer!


Morrn m brödrost/Julia   /Julia

Presentation


Mina (p)älsklingar
Smulan sitter upp och Amanda ligger ner.

Klockan är:

Klicka på tassen på olika ställen å se vad som händer!

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Dagens väder

MATA HAMSTERN! Klicka nånstans i bilden, så ramlar en matkula ner som den äter upp!

Fyrbenta vänner

Bloggvänner

Kattlek *fniss*

Fråga mig om du vill veta nåt :)

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Tassa in å skriv en rad

Jag på "Fejjan"

Vänner som har hälsat på


Ovido - Quiz & Flashcards