Hjulia, huller om buller

Alla inlägg den 11 september 2009

Av Julia - 11 september 2009 19:00


Lördags ljus  


...ätit middag, tänk att allt smakar mycket godare när man är två. Han hade vattenfontänen med sig, men den får vänta till imorrn. Bilder kommer när vi har fått den att fungera. 

Han hade en filmbox med sig

  

Och vi tänkte se I hetaste laget ikväll!


Sedan ska vi sova alla fyra i vår stora säng. Det brukar ta en stund för våra små att komma till ro, eftersom det är inte lika mycket plats där när husse är hos oss. Men dom vill också ha husse i sängen precis lika mycket (nåja) som jag.


Natti m två katter   /Julia

Av Julia - 11 september 2009 16:28


Afternoon rosa rosor  


...bara en timme kvar innan maken dyker upp efter sin första arbetsvecka efter semestern. Härligt.


Han har jamisarnas vattenfontän med sig, det är spännande och se om dom gillar den. Dessutom har han 2 filmer med sig, undrar vilka? Det var så länge sen jag beställde dem så jag minns knappt vilka det var. Troligen är det en box med tre filmer med Marilyn Monroe, hoppas det. Det kan ju också vara en med tre komedier, men jag har glömt vilka tyvärr. Jag får min nyfikenhet stillad om en timme!


Fönster weekend   /Julia

Av Julia - 11 september 2009 14:16


Hallo - tittut  


...de hade dom gamla hjulen med sig tillbaka för dom ska passa. Men det gör dom ju inte, nu har dom provat själva... suck.

Vi mätte med skjutmått sist och det diffar 1 mm, klart att dom inte passar. Nu har dom skrivit upp alla namn och nummer som finns på stolen och hjälpmedelscentralen hör av sig (gud vet när) och kommer hem till mig med antingen rätt hjul eller ny stol.

Jag berättade om att jag sitter ganska illa i elrullstolen också, så troligen får jag ny dyna till den.  Vi får väl se.


Nice weekend    /Julia

Av Julia - 11 september 2009 12:40


Fredaskatt  


...på att sjukgymnasten med kompis dyker upp. Det blir intressant att se vad som händer. Får jag nya hjul till min rullstol eller ej och när, jag tycker att jag har väntat länge nog. Jag återkommer när de har gått.


Nallefredag    /Julia

Av Julia - 11 september 2009 08:04


Tiiidigt  


...det är äntligen fredag! Det är soligt men kallt, min termometer visar bara 5,3 grader. Brrrr.... Det är definitivt höstgrader.

Annika skrev en gullig kommentar om att hennes dagar börjar med gääspningar, inte bara avslutas Glad det gör nog allas. Mina också, absolut. Speciellt efter nätter som jag har sovit  dåligt. Som inatt. Jag var jättetrött när jag kom i säng igår kväll, men hade jättesvårt att somna. Drömde konstiga drömmar som jag inte kommer ihåg, men som lämnade en allmän obehagskänsla efter sig.


Nu ska jag hämta théet som har dragit klart. Det ska bli gott med frukost. Återkommer.

Purrfect day    /Julia 

Presentation


Mina (p)älsklingar
Smulan sitter upp och Amanda ligger ner.

Klockan är:

Klicka på tassen på olika ställen å se vad som händer!

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Dagens väder

MATA HAMSTERN! Klicka nånstans i bilden, så ramlar en matkula ner som den äter upp!

Fyrbenta vänner

Bloggvänner

Kattlek *fniss*

Fråga mig om du vill veta nåt :)

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Tassa in å skriv en rad

Jag på "Fejjan"

Vänner som har hälsat på


Ovido - Quiz & Flashcards