Hjulia, huller om buller

Direktlänk till inlägg 19 maj 2011

Godmorgon gråa torsdag...

Av Julia - 19 maj 2011 09:30




...regnet hänger lågt i en jämngrå himmel. Frågan är inte om utan när regnet kommer. Det blåser ganska mycket också. Jag hoppas att vi slipper åskan idag. Det räckte mer än väl de som var tidigare i veckan.

Trots det visar termometern 14,8 grader. Vore riktigt mysigt om det bara inte blåste halv storm.


Idag har jag inte planerat nåt speciellt, jag har bara min dagliga rutin att göra. Träningen, spela lite spel på fejjan och lyssna på nån bra bok. Jag har ju massor att välja på.

Jag har också några korsord kvar att lösa från förra veckans Året Runt.  


En hemlis  jag brukar alltid spara mina favoritkorsord och löser dem sist.   


Hoppas att ni har något roligare väder än jag och mina kompisar i Skåne. Där regnar det för fullt fick ja veta nyss!


 /Julia  

 
 
Aamor

Aamor

19 maj 2011 19:35

Det var grått i morse och sen regnade det lite hos oss men vid middagstid kom solen och värmen. Även i Skåne kan det vara olika väder.
Bra att ha korsord att lösa för det håller igång hjärnan säger matte.
Hoppas ni slapp regnet.

Kramizar & Vovisar

http://aamor.bloggplatsen.se

 
Dui och Deco

Dui och Deco

19 maj 2011 21:00

Skönt att det är varmare i alla fall. Korsord gillar våran matte också.I morgon hoppas vi på sol hela dan. Nosbuff

http://duideco.blogspot.com

 
Kjelle Bus

Kjelle Bus

19 maj 2011 21:53

Här blev det riktigt härligt väder nu ikväll = soligt och nästan ingen blåst :)
Tyvärr har jag inte haft nån glädje av det då matte jobbat kvällen :(
Natti Natti !

http://kjellebus.blogspot.com

 
Nea theCat

Nea theCat

19 maj 2011 22:12

Bor i Skåne och det var rätt kyligt i dag. Lite regnskurar. Skåne är ju stort så det kan ju har varit mer ihållande på andra ställen. :)

Kram till dig.

http://www.neathecat.se

 
Findus, Isak och Rasmus

Findus, Isak och Rasmus

20 maj 2011 07:47

Nää, besök av Åskar vill man inte ha. Han har så otäck röst. Som tur var, var han inte hos oss igår. Korsord är kul, tycker matte. Sköna att ligga på tycker vi. Kurr och burr.

http://stationskatterna.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Julia - 24 december 2012 07:23

    Jag önskar er alla en trevlig Julafton!     /Julia med familj ...

Av Julia - 23 december 2012 16:47


  Jul-Hälsningar från Julia!   Vill ni hälsa på så finns vår nya blogg här: http://hjuliahullerombuller.blogspot.se/ ...

Av Julia - 24 augusti 2011 09:37


...jag tackar er alla som besöker min blogg fortfarande trots att jag har flyttat hit. Några kommer varje dag i alla fall  .    Men nu har jag en oerhört viktigt budskap!        Vi måste hjälpas åt igen! Sprid bannern med budskapet om ...

Av Julia - 29 maj 2011 08:34


    Jag har flyttat!!!   hit     Välkommen! Glön inte att uppdatera om du har mig i din länklista!   /Julia                           ...

Av Julia - 27 maj 2011 19:42

      Jag har efter lång övervägande bytt bloggplats till Blogger. Bloggen kommer i strort sätt se ut som vanligt, men på en ny adress. Jag provar ett tag i alla fall. De har alla de typsnitten jag vill ha och en massa annat kul.   Denna...

Presentation


Mina (p)älsklingar
Smulan sitter upp och Amanda ligger ner.

Klockan är:

Klicka på tassen på olika ställen å se vad som händer!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Dagens väder

MATA HAMSTERN! Klicka nånstans i bilden, så ramlar en matkula ner som den äter upp!

Fyrbenta vänner

Bloggvänner

Kattlek *fniss*

Fråga mig om du vill veta nåt :)

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Tassa in å skriv en rad

Jag på "Fejjan"

Vänner som har hälsat på


Skapa flashcards