Hjulia, huller om buller

Direktlänk till inlägg 27 maj 2011

Godmorgon blöta fredag...

Av Julia - 27 maj 2011 09:45




...regnet, det bara öser ner... tralala...  Termometern visar 9,5 grader. Dessutom så blåser det  .


Ingen fredagsväder precis. Förhoppningsvis slutar det tills maken kommer. Han har en promenad på ca 2 km från bussen. Inte så roligt om de öser ner precis...


Jag sitter med de sista korsorden från förra veckan, nya kommer med maken och all post som kom gångna veckan.

Han är lite lurig, för ibland talar han inte om vad som har kommit, utan låter vissa saker bli som en överaskning tills han är här. Det är alltid roligt med saker man inte väntar sig.


Vi ska inte göra många knop idag jag, Smulan och Amanda. Bara vänta på husse/maken.

Jag ska roa mig med korsordet och en ljudbok och lite spel på fejjan . Jamisarna fördriver väl tiden med pälsvård och deras favoritsysselsättning = sova!

Vi har lekt "jaga och döda torrisar" en lång stund. Jag skulle kunna hålla på och kasta dem hela dan om jag bara orkade, men efter en näve får det räcka!


 /Julia  

 
 
Gunilla och Frasse

Gunilla och Frasse

27 maj 2011 15:35

Inte kul med regn, här i Skåne är det blåsigt men uppehåll, hoppas det vädret kommer till er också, för det är i alla fall bättre än regn :-)
Fredagen är veckans bästa kväll tycker jag, för då har man hela helgen framför sig :-)
Hade glömt att jag skulle testa kasta torris-leken på Frasse, det måste jag göra i kväll!
Hoppas ni får en härlig och regnfri helg!
Kramar och tassklappar

http://gunillaofrasse.allas.se

 
Dui och Deco

Dui och Deco

27 maj 2011 17:13

Hoppas att ni får en supermysig fredagskväll! Nosbuff

http://duideco.blogspot.com

 
Aamor

Aamor

27 maj 2011 18:04

Maken tycker nog om att överraska dig så det är därför han inte berättar, jättegulligt tycker jag och matte.
Skönt att det äntligen är fredag, fast veckan har gått fort är fredagen alltid lika välkommen.

Kramizar & Vovisar

http://aamor.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Julia - 24 december 2012 07:23

    Jag önskar er alla en trevlig Julafton!     /Julia med familj ...

Av Julia - 23 december 2012 16:47


  Jul-Hälsningar från Julia!   Vill ni hälsa på så finns vår nya blogg här: http://hjuliahullerombuller.blogspot.se/ ...

Av Julia - 24 augusti 2011 09:37


...jag tackar er alla som besöker min blogg fortfarande trots att jag har flyttat hit. Några kommer varje dag i alla fall  .    Men nu har jag en oerhört viktigt budskap!        Vi måste hjälpas åt igen! Sprid bannern med budskapet om ...

Av Julia - 29 maj 2011 08:34


    Jag har flyttat!!!   hit     Välkommen! Glön inte att uppdatera om du har mig i din länklista!   /Julia                           ...

Av Julia - 27 maj 2011 19:42

      Jag har efter lång övervägande bytt bloggplats till Blogger. Bloggen kommer i strort sätt se ut som vanligt, men på en ny adress. Jag provar ett tag i alla fall. De har alla de typsnitten jag vill ha och en massa annat kul.   Denna...

Presentation


Mina (p)älsklingar
Smulan sitter upp och Amanda ligger ner.

Klockan är:

Klicka på tassen på olika ställen å se vad som händer!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Dagens väder

MATA HAMSTERN! Klicka nånstans i bilden, så ramlar en matkula ner som den äter upp!

Fyrbenta vänner

Bloggvänner

Kattlek *fniss*

Fråga mig om du vill veta nåt :)

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Tassa in å skriv en rad

Jag på "Fejjan"

Vänner som har hälsat på


Skapa flashcards