Hjulia, huller om buller

Direktlänk till inlägg 22 september 2009

Matte har...

Av Julia - 22 september 2009 19:36


  

...fått ett tips på en jätterolig kattsida!!!

Smulan å jag har blivit medlemmar där


Såg ni vilken fin trofé jag gav matte i morse?

  

Men inte 17 vart hon glad över den Rynkar på näsan, typiskt!

Det enda hon var tackam för att den var död, sååå otacksamt!

  

  /Amanda



 
 
Aamor

Aamor

22 september 2009 20:01

Typiskt mattar att inte uppskatta en sådan gåva, fast det var tur att den var död.
min matte har också roliga hundsidor som hon kollar.

Kramizar & Mjauisar

http://aamor.bloggagratis.se

 
Dante

Dante

22 september 2009 21:21

Duktig kis! Hon sköter sitt jobb med andra ord... hehe

http://dante.bloggagratis.se

 
Yvonne

Yvonne

23 september 2009 07:21

Å... Stackars lille musen.. Död till ingen nytta...
Jag blir alltid sorgsen när katter kommer med sin fångst. Tur att mina är innekatter!
Men duktigt av Amanda att bidra med lite mat till familjen! =)

Kram!

http://yvonnes-blogg.bloggagratis.se

 
Vivi

Vivi

23 september 2009 08:23

Jag hyser stor beundran för din jägarskicklighet! Tyvärr har jag sälv endast sådana där flygande saker som jag kan jaga, inga stora byten i mitt hus :(
Får se till att matte och Husse skaffar ett större hus så vi också får rastgård!
**TASS**
Athena & Angelique

http://www.missvivis.se

 
Ingen bild

Pepsi

12 oktober 2009 16:38

Bra jobbat tycker jag!
Fast otacksamt är det ju när mattarna inte gillar det.
Vet ju hur det är :)
Matte Lena hälsar

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Julia - 24 december 2012 07:23

    Jag önskar er alla en trevlig Julafton!     /Julia med familj ...

Av Julia - 23 december 2012 16:47


  Jul-Hälsningar från Julia!   Vill ni hälsa på så finns vår nya blogg här: http://hjuliahullerombuller.blogspot.se/ ...

Av Julia - 24 augusti 2011 09:37


...jag tackar er alla som besöker min blogg fortfarande trots att jag har flyttat hit. Några kommer varje dag i alla fall  .    Men nu har jag en oerhört viktigt budskap!        Vi måste hjälpas åt igen! Sprid bannern med budskapet om ...

Av Julia - 29 maj 2011 08:34


    Jag har flyttat!!!   hit     Välkommen! Glön inte att uppdatera om du har mig i din länklista!   /Julia                           ...

Av Julia - 27 maj 2011 19:42

      Jag har efter lång övervägande bytt bloggplats till Blogger. Bloggen kommer i strort sätt se ut som vanligt, men på en ny adress. Jag provar ett tag i alla fall. De har alla de typsnitten jag vill ha och en massa annat kul.   Denna...

Presentation


Mina (p)älsklingar
Smulan sitter upp och Amanda ligger ner.

Klockan är:

Klicka på tassen på olika ställen å se vad som händer!

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Dagens väder

MATA HAMSTERN! Klicka nånstans i bilden, så ramlar en matkula ner som den äter upp!

Fyrbenta vänner

Bloggvänner

Kattlek *fniss*

Fråga mig om du vill veta nåt :)

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Tassa in å skriv en rad

Jag på "Fejjan"

Vänner som har hälsat på


Ovido - Quiz & Flashcards