Hjulia, huller om buller

Alla inlägg den 17 juni 2009

Av Julia - 17 juni 2009 16:30


Jag läste en blogg skriven av en tjej, som verkar älska thé lika mycket som jag. Hon hade en länk till ett företag som sålde thé på postorder... det var ett utländskt företag. Priserna var höga och dessutom i euro.


Jag gav henne tips på en svensk webbshop som säljer théer till bra priser. Adressen dit är http://tebutik.se en toppenaffär för dig som inte har nån thébod på hemorten. Dom säljer théet i 100gr förpackningar. Från 18:- per 100 gr. Dom har massor med olika sorter (grönt, vitt, svart och rött) och många olika smaker. Dom har även örtthéer. Typ kamomill, johannesört med flera.


En bra adress till om du är intresserad av thé och vill veta mer http://www.te.se

Théets historia, hur den odlas, skördas och så.


/Julia

Av Julia - 17 juni 2009 08:36



...denna vackra onsdag.

Solen  skiner från en klarblå himmel och termometern visar 13,2 grader. Det blåser dock lite.

Jag tänkte vara ute på verandan en stund idag på dagen när solen når dit. Det brukar den göra vid 11 snåret.


Till dess blir det att lyssna på bok, chatta lite och spela kort. 


/Julia

Presentation


Mina (p)älsklingar
Smulan sitter upp och Amanda ligger ner.

Klockan är:

Klicka på tassen på olika ställen å se vad som händer!

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Dagens väder

MATA HAMSTERN! Klicka nånstans i bilden, så ramlar en matkula ner som den äter upp!

Fyrbenta vänner

Bloggvänner

Kattlek *fniss*

Fråga mig om du vill veta nåt :)

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Tassa in å skriv en rad

Jag på "Fejjan"

Vänner som har hälsat på


Skapa flashcards