Hjulia, huller om buller

Alla inlägg den 15 juni 2009

Av Julia - 15 juni 2009 13:25

...jag sova mer. Lika bra att gå upp igen och göra ingenting. Min bästis och chattkompis är ute på vift så jag har trååååkigt.  Sitter och funderar på om jag ska titta på den 5:te filmen om Poliserna i Strömstad, den enda i serien som vi såg då den gick på SVT.


Polisen och pyromanen

Faktum är att den är nästan bäst av dem alla, även om de andra också är jättebra.


/Julia

Av Julia - 15 juni 2009 10:00


...vilken urtrist början på dan. Typisk måndag. Bläää....

Jag vaknade jättetidigt = mitt i natten. Försökte somna om, men gav upp ½5. Sen dess har jag tittat på morgon TV, lyssnat på bok och spelat kort på datorn.

Funderar lite på om det är nån idé att prova att sova lite till, kanske inte så dumt att försöka i alla fall, innan man:

 /Julia



Presentation


Mina (p)älsklingar
Smulan sitter upp och Amanda ligger ner.

Klockan är:

Klicka på tassen på olika ställen å se vad som händer!

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Dagens väder

MATA HAMSTERN! Klicka nånstans i bilden, så ramlar en matkula ner som den äter upp!

Fyrbenta vänner

Bloggvänner

Kattlek *fniss*

Fråga mig om du vill veta nåt :)

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Tassa in å skriv en rad

Jag på "Fejjan"

Vänner som har hälsat på


Skapa flashcards