Hjulia, huller om buller

Alla inlägg den 28 april 2009

Av Julia - 28 april 2009 14:27

                                      


...härlig vårdag, med dryga 20 grader i skuggan och soldis, men ingen vind att tala om.


Har nog lyckats jobba bort det mesta av träningsvärken efter gårdagens övningar med sjukgymnasten    , skönt.

Ont ska ju med ont fördrivas... sägs det så det gäller att ligga i och om sanningen ska fram så har jag inte alls lika ont längre som i början som tur är.  


Annars så har jag inte gjort många knop. Varit ute på verandan och njutit av solen lite. Just nu ligger Smulan där ute och    soooover så gott i min stol.

Tänk att just "mina" sittställen som är populärast att ligga i/på.

Amanda t ex sover gärna i rullstolen på nätterna. Hon lägger sig där sen jag har somnat. Smulan gillar min fåtölj.

Men det finns många ställen dom gillar och sängen är nästan mysigast på kvällarna när vi ligger och gossar alla tre, eller fyra om husse är här också.


Nu ska jag ut en vända till i det fina vädret. Ha en fortsatt skön tisdag.

Presentation


Mina (p)älsklingar
Smulan sitter upp och Amanda ligger ner.

Klockan är:

Klicka på tassen på olika ställen å se vad som händer!

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15
16
17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Dagens väder

MATA HAMSTERN! Klicka nånstans i bilden, så ramlar en matkula ner som den äter upp!

Fyrbenta vänner

Bloggvänner

Kattlek *fniss*

Fråga mig om du vill veta nåt :)

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Tassa in å skriv en rad

Jag på "Fejjan"

Vänner som har hälsat på


Ovido - Quiz & Flashcards