Hjulia, huller om buller

Alla inlägg den 14 april 2009

Av Julia - 14 april 2009 07:01

                                

... Påsken över. Hoppas att alla stora och små barn har fått sin favoritgodis i påskägget.

T o m jag, som är diabetiker och ätit lite godis. Men nu är det vardag igen. Veckan blir kort.


Påskhelgen har bjudit på fantastisk vårväder. Dryga 15-16 grader och massor med sol, här i Sthlm iaf.


Under dessa sköna dagar har jag tränat utomhus ett par gånger om dagen. Har gått med rollarorn på vår lilla grusgång och det kändes skönt även om jag blev rätt så trött. Jar orkar ju inte så långa sträckor, men blir ju starkare för varje dag som går. Härligt.


Denna tisdag har börjat mulet med 6 plusgrader. Hoppas att det klarnar upp och solen tittar fram en stund idag också.

Nu är mitt thé klar och brödet rostad, så jag ska låta frukosten smaka.

Ha en trevlig dag alla bloggare! Återkommer senare.


 

Presentation


Mina (p)älsklingar
Smulan sitter upp och Amanda ligger ner.

Klockan är:

Klicka på tassen på olika ställen å se vad som händer!

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15
16
17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Dagens väder

MATA HAMSTERN! Klicka nånstans i bilden, så ramlar en matkula ner som den äter upp!

Fyrbenta vänner

Bloggvänner

Kattlek *fniss*

Fråga mig om du vill veta nåt :)

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Tassa in å skriv en rad

Jag på "Fejjan"

Vänner som har hälsat på


Ovido - Quiz & Flashcards