Hjulia, huller om buller

Alla inlägg den 22 april 2009

Av Julia - 22 april 2009 19:47

 


...efter sjukgymnasten besök. Hon kom med massor med nya tips till min dagliga träning.


Men jag ska nog ta det lugnt och inte göra ALLT det nya, inte varje gång och inte nu i början iaf.


Hennes tips är jättebra och visst hjälper dom att utveckla/upptäcka nya vägar till rörelse.


Även om min "trasiga" sida trilskas ibland.


Jag vaknar ibland och kan knappt räta ut kroppen, bara att räta ut mitt vänstra ben gör jätteont innan jag har vaknat ordentligt och börjat röra på mig.

Då är det svårt att stå på benen. Som tur är så ger det med sig, men det är jobbigt. Bra att få nya tips på hur jag ska göra det lättare är toppen.


Men nu ska jag ta en dusch, skölja av mig dagens övningar innan jag kryper till kojs.


Önskar alla er fortsatt trevlig kväll.


  /Julia



Presentation


Mina (p)älsklingar
Smulan sitter upp och Amanda ligger ner.

Klockan är:

Klicka på tassen på olika ställen å se vad som händer!

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15
16
17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Dagens väder

MATA HAMSTERN! Klicka nånstans i bilden, så ramlar en matkula ner som den äter upp!

Fyrbenta vänner

Bloggvänner

Kattlek *fniss*

Fråga mig om du vill veta nåt :)

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Tassa in å skriv en rad

Jag på "Fejjan"

Vänner som har hälsat på


Ovido - Quiz & Flashcards