Hjulia, huller om buller

Alla inlägg den 15 april 2009

Av Julia - 15 april 2009 19:43

                                   


... jag gillar onsdagar, halva veckan har gått och det är snart helg igen   . Men idag har jag inte gjort många knop.

Jag hade lite ont när jag vaknade, så det var bara att mjuka upp kroppen snabbt.

Tänk så skönt det känns efteråt. min trasiga vänstersida är envis, men allt oftare upptäcker jag att jag omedvetet använder min västra hand t ex.

Ibland måste jag tänka efter HUR jag gjorde en viss rörelse med handen.

Skönt att jag börja göra saker automatiskt.

Att styra medvetet är mycket svårare, så jag kör nu på "autopilot" och inte funderar så mycket.
Bara att hålla emot med handen när jag skär nåt, eller att jag numera KAN hyvla en ostskiva om ostbiten inte är för liten (försök gärna själv att göra det med bara en hand...).

Det är jättestora framsteg för mig.    Toppen att det går framåt, även om det tar tid. Jag är glad för varje liten sak jag upptäcker att jag klarar.


  /Julia

Presentation


Mina (p)älsklingar
Smulan sitter upp och Amanda ligger ner.

Klockan är:

Klicka på tassen på olika ställen å se vad som händer!

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15
16
17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Dagens väder

MATA HAMSTERN! Klicka nånstans i bilden, så ramlar en matkula ner som den äter upp!

Fyrbenta vänner

Bloggvänner

Kattlek *fniss*

Fråga mig om du vill veta nåt :)

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Tassa in å skriv en rad

Jag på "Fejjan"

Vänner som har hälsat på


Skapa flashcards