Hjulia, huller om buller

Direktlänk till inlägg 17 april 2009

Halva...

Av Julia - 17 april 2009 14:27

... dagen har gått.

 

Solig men något svalare än tidigare. Utsikterna för imorrn är att det kommer att bli ännu svalare, dom spår runt +8 i Sthlm´s trakten, ja vi får väl se. Bara solen skiner och det inte blåser allt för mycket. Jag vill gärna ut och ta en lite runda med rullatorn igen. Min vanliga på grusgången.


Min sjukgymnast har bokat om sitt besök nästa vecka. Bra att hon ringde redan idag. Inte för att jag är speciellt upptagen, men det är skönt att kunna planera OM jag skulle behöva det.

Jag tycker om deras besök. Det välkommet en gång i veckan.

Jag får värdefulla träningstipps vid varje gång. Självklart följer jag deras råd, jag ser ju att dom hjälper mig att bli rörligare.

Visserligen går det inte alls så fort som jag önskar, men det gäller att inte ge upp.

Jag har gett mig 17 på att bli så bra som det bara är möjligt för mig. Jag hoppas fortfarande på att slippa rullstolen inomhus en vacker dag.


Hoppas att jag når det målet!  


Ha en fortsatt trevlig fredag alla bloggare! 

 
 
Itqvinnan

Itqvinnan

17 april 2009 15:44

Jag håller tummarna för dig jättehårt
min vän.

http://itqvinnan.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Flingungen

17 april 2009 15:52

Håller också tummarna för att du ska nå ditt mål. Och jag TROR att du gör det tids nog! Du verkar helt klart vara en kämpe och envis av dig. Är jag också, på gott och ont, men absolut mest gott då! :-)

/Soliga fredagskramar från mig och mina busungar till dig och dina! :-)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Julia - 24 december 2012 07:23

    Jag önskar er alla en trevlig Julafton!     /Julia med familj ...

Av Julia - 23 december 2012 16:47


  Jul-Hälsningar från Julia!   Vill ni hälsa på så finns vår nya blogg här: http://hjuliahullerombuller.blogspot.se/ ...

Av Julia - 24 augusti 2011 09:37


...jag tackar er alla som besöker min blogg fortfarande trots att jag har flyttat hit. Några kommer varje dag i alla fall  .    Men nu har jag en oerhört viktigt budskap!        Vi måste hjälpas åt igen! Sprid bannern med budskapet om ...

Av Julia - 29 maj 2011 08:34


    Jag har flyttat!!!   hit     Välkommen! Glön inte att uppdatera om du har mig i din länklista!   /Julia                           ...

Av Julia - 27 maj 2011 19:42

      Jag har efter lång övervägande bytt bloggplats till Blogger. Bloggen kommer i strort sätt se ut som vanligt, men på en ny adress. Jag provar ett tag i alla fall. De har alla de typsnitten jag vill ha och en massa annat kul.   Denna...

Presentation


Mina (p)älsklingar
Smulan sitter upp och Amanda ligger ner.

Klockan är:

Klicka på tassen på olika ställen å se vad som händer!

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15
16
17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Dagens väder

MATA HAMSTERN! Klicka nånstans i bilden, så ramlar en matkula ner som den äter upp!

Fyrbenta vänner

Bloggvänner

Kattlek *fniss*

Fråga mig om du vill veta nåt :)

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Tassa in å skriv en rad

Jag på "Fejjan"

Vänner som har hälsat på


Ovido - Quiz & Flashcards