Hjulia, huller om buller

Direktlänk till inlägg 8 februari 2011

Godmorgon vita tisdag...

Av Julia - 8 februari 2011 08:00


  


...ja vitt å vitt. Jag menar vitt igen på taken på husen runt om. Idag blåser det också och just nu snöar det med pytteflingor... kan det inte övergå i regn???.

Vi får se om vi får se den utlåvade solen nån längre stund. Igår sken den i ca 15 minuter bara.


Jag har ont idag också, men inte lika mycket som igår, skönt. Jag har gjort en del av mina övningar och resten får vänta till senare.

Annars går väl min dag som vanligt. SVT's morgonsändning ett tag till och sedan min 4:de bok om Ayla i CD-spelaren. 


Just nu berättas om stormen i sydsverige på TVn. Skönt att det inte är så mycket väder här, men det är synd om dem som råkar ut för busvädret söderut.

Jag har många vänner som bor i t ex Skåne.


Nu har mitt thé dragit färdigt, det är dags att rosta brödet och fixa ett par mackor.


   /Julia

 
 
Ingen bild

Yvonne

8 februari 2011 08:08

Godmorgon vännen!

Jag har knappt kunnat sova inatt för stormen så jag får ta igen mig lite senare på dan.
Kramisar

 
Dui och Deco

Dui och Deco

8 februari 2011 18:08

Nytt vitt här med och sen var det väldigt blött och slaskigt samtidigt "mutter". Skönt att det går åt rätt håll med det onda. Nosbuff

http://duideco.blogspot.comeqkd

 
Aamor

Aamor

8 februari 2011 19:15

Så ni fick vitt hos er? Trist när du nu vill att det ska försvinna.
Det blåste ordentligt i natt hos oss, hu!

Kramizar & Vovisar

http://aamor.bloggplatsen.se

 
Kjelle Bus

Kjelle Bus

8 februari 2011 21:06

Här i Halland blåste det bra inatt , så jag låg emellan matte o husse :)
Strömmen gick också o det var inte mysigt alls när dieselagregatet satte igång :(
Så ni har fått mer vitt ?!
Här har regnet tagit bort allt det vita :)

http://kjellebus.blogspot.com

 
Findus, Isak och Rasmus

Findus, Isak och Rasmus

9 februari 2011 07:53

Vi hade också fått lite mer vitt. Inte mycket, men det är inte vad vi ville se. Undra om man kan starta en gröna bandet-kmpanj? Mer grönt ute NU, tack. *mutter* Kurr och burr.

Ps. Vi blev jätteglada att höra att värken blivit bättre.

http://stationskatterna.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Julia - 24 december 2012 07:23

    Jag önskar er alla en trevlig Julafton!     /Julia med familj ...

Av Julia - 23 december 2012 16:47


  Jul-Hälsningar från Julia!   Vill ni hälsa på så finns vår nya blogg här: http://hjuliahullerombuller.blogspot.se/ ...

Av Julia - 24 augusti 2011 09:37


...jag tackar er alla som besöker min blogg fortfarande trots att jag har flyttat hit. Några kommer varje dag i alla fall  .    Men nu har jag en oerhört viktigt budskap!        Vi måste hjälpas åt igen! Sprid bannern med budskapet om ...

Av Julia - 29 maj 2011 08:34


    Jag har flyttat!!!   hit     Välkommen! Glön inte att uppdatera om du har mig i din länklista!   /Julia                           ...

Av Julia - 27 maj 2011 19:42

      Jag har efter lång övervägande bytt bloggplats till Blogger. Bloggen kommer i strort sätt se ut som vanligt, men på en ny adress. Jag provar ett tag i alla fall. De har alla de typsnitten jag vill ha och en massa annat kul.   Denna...

Presentation


Mina (p)älsklingar
Smulan sitter upp och Amanda ligger ner.

Klockan är:

Klicka på tassen på olika ställen å se vad som händer!

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Dagens väder

MATA HAMSTERN! Klicka nånstans i bilden, så ramlar en matkula ner som den äter upp!

Fyrbenta vänner

Bloggvänner

Kattlek *fniss*

Fråga mig om du vill veta nåt :)

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Tassa in å skriv en rad

Jag på "Fejjan"

Vänner som har hälsat på


Ovido - Quiz & Flashcards