Hjulia, huller om buller

Alla inlägg den 5 juli 2010

Av Julia - 5 juli 2010 16:52


  


..jag lyckades fixa till det nya modemet. Så nu fungerar även min galma dator ute på nätet igen. Jag var frustrerad sist när den bara inte ville   . Varken med den nya som jag använde strax innan, eller det gamla modemet som jag har använt i 2 år   . Jag kunde ha kastat hela härligheten i golvet och hoppat på eländet (lite svårt i och för sig när man sitter i rullstol   ). Min gamla dator var bara tjurig och ville inte.

 

Jag gjorde rätt i att packa ihop den och göra nåt annat. För idag provade jag igen, lugn och med nya idéer. Först ville den inte, men jag avinstallerade båda programmen och började om på nytt. Och se nu gick det bra   . Så nu kan jag använda båda datorerna igen. Skönt!

Nu är jag glad och lite mallig över att jag lyckades få till det.


   /Julia

Av Julia - 5 juli 2010 07:23


  


...ny vecka, nya utmaningar. För min trognaste läsare och kommentator Tina och lille Aamor en häftig Shih Tzuh kille, är det sista arbetsveckan innan semestern. Det har i alla fall Aamor sett fram emot, att få rå om matte och vara med henne heeela dagarna.


Maken jobbar månaden ut innan det är hans (vår) tur. Han är ledig under hela augusti. Vi har inga direkta planer, men vi hittar säkert på nåt roligt. 


Vädret är fint och soligt idag också. Termometern visar 21,7 grader, så det lär bli varmt idag med.

Jag ser fram emot att det blir lite svalare, som de utlovade senare i veckan.

Nu har mitt thé dragit färdigt, bäst att fixa några smörgåsar till frukost.


 

/Julia

Presentation


Mina (p)älsklingar
Smulan sitter upp och Amanda ligger ner.

Klockan är:

Klicka på tassen på olika ställen å se vad som händer!

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Dagens väder

MATA HAMSTERN! Klicka nånstans i bilden, så ramlar en matkula ner som den äter upp!

Fyrbenta vänner

Bloggvänner

Kattlek *fniss*

Fråga mig om du vill veta nåt :)

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Tassa in å skriv en rad

Jag på "Fejjan"

Vänner som har hälsat på


Skapa flashcards