Hjulia, huller om buller

Direktlänk till inlägg 12 juli 2010

God morgon till en het måndag...

Av Julia - 12 juli 2010 07:45


 


...termometern har passerat 26 grader, just nu visar min 26,6 och klockan är inte 8 än!. PUST.

Det är soldis, vindstilla  och kvavt.

Jag ber alla soldyrkare om ursäkt, men jag mår inte bra i denna värme.


Åter lovas det regn och åskskurar i väderleksrapporten, gissa om jag längtar efter dem. Kanske, kanske kommer det i eftermiddag, Jag kan bara hoppas.

Efter regn och åsk stråket som delar landet i 2 delar från Skåne i söder till Uppland i norr är det svalare. Runt 20-24 grader, precis lagom.


Sov inte bra inatt heller tack vare att det är så varmt, förhoppningsvis blir det bättre efter lite regn och åska. Äsch det är färdig-gnällt för idag.

Dags för frukost!


  

 /Julia 

 
 
Ingen bild

Yvonne

12 juli 2010 08:40

Godmorgon vännen!

Det är lika varmt hos mig med som det var igår. Men på kvällen kom det både åska och regn hos mig men det var inte mycket.

 
Nettis

Nettis

12 juli 2010 09:49

Det åskade och regnade här igår. Men det kommer nog kanske mer idag. För det är kvavt.
Ha en bra dag!
Kram!

http://nettismedkissar.bloggplatsen.se

 
Aamor

Aamor

12 juli 2010 10:17

Du kan tro det åskade hos oss igår, blixar och knallar kom samtidigt och många gick rakt ner.
Idag känns det lättare i luften men det är varmt ändå.
Hoppas ni får lite "upprensning" hos er med.

Kramizar & Vovisar

http://aamor.bloggplatsen.se

 
Aamor

Aamor

12 juli 2010 10:59

Boken är Nora Roberts Dödligt villospår.

http://aamor.bloggplatsen.se

 
Affi

Affi

12 juli 2010 12:43

Tack för gratulationerna på vår 45 åriga bröllopsdag. Ni får ha en skön sommar.
vovisarfrån
Affi, husse & matte.

http://affi.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Julia - 24 december 2012 07:23

    Jag önskar er alla en trevlig Julafton!     /Julia med familj ...

Av Julia - 23 december 2012 16:47


  Jul-Hälsningar från Julia!   Vill ni hälsa på så finns vår nya blogg här: http://hjuliahullerombuller.blogspot.se/ ...

Av Julia - 24 augusti 2011 09:37


...jag tackar er alla som besöker min blogg fortfarande trots att jag har flyttat hit. Några kommer varje dag i alla fall  .    Men nu har jag en oerhört viktigt budskap!        Vi måste hjälpas åt igen! Sprid bannern med budskapet om ...

Av Julia - 29 maj 2011 08:34


    Jag har flyttat!!!   hit     Välkommen! Glön inte att uppdatera om du har mig i din länklista!   /Julia                           ...

Av Julia - 27 maj 2011 19:42

      Jag har efter lång övervägande bytt bloggplats till Blogger. Bloggen kommer i strort sätt se ut som vanligt, men på en ny adress. Jag provar ett tag i alla fall. De har alla de typsnitten jag vill ha och en massa annat kul.   Denna...

Presentation


Mina (p)älsklingar
Smulan sitter upp och Amanda ligger ner.

Klockan är:

Klicka på tassen på olika ställen å se vad som händer!

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Dagens väder

MATA HAMSTERN! Klicka nånstans i bilden, så ramlar en matkula ner som den äter upp!

Fyrbenta vänner

Bloggvänner

Kattlek *fniss*

Fråga mig om du vill veta nåt :)

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Tassa in å skriv en rad

Jag på "Fejjan"

Vänner som har hälsat på


Ovido - Quiz & Flashcards