Hjulia, huller om buller

Alla inlägg den 2 juli 2009

Av Julia - 2 juli 2009 19:25


...nu har jag kvitto på att jag mår toppen. Alla blodprover var jättebra, blodtryck normalt 130/80.

Har fått minska ytterligare på en diabetes medicin, men får hålla lite extra koll på blodsockret i nån vecka. Det gör jag så gärna. Doktorn var imponerad av resultatet av min envisa dagliga träning. Det är en jätteskillnad mot hur det var i december.


När tar denna hetta slut egentligen... det börjar bli allt jobbigare. Man är konstant svettig... Usch.


Husse har monterat katternas nya klösis också. Skönt tyckte dom. Hoppas att dessa håller längre än dom gamla i alla fall.


De gamla klösisarna

och här är de nya på samma ställe

dörren till vänster är toadörren med kattlucka, den högra är ytterdörren mot verandan.

Dom har rivit sönder tapeten lite på sidorna men det får vara så länge.


till er alla! /Julia

Av Julia - 2 juli 2009 07:30



...jaha nu är det dags, om dom inte ringer och ställer in mitt besök igen som sist.

Det är en fin och solig morgon idag också. Termometern visar 20,9 grader redan, så det blir varmt... PUST...


Men allra först är det frukost för två.

Jag önskar alla bloggvänner en härlig Torsdag/Julia

Presentation


Mina (p)älsklingar
Smulan sitter upp och Amanda ligger ner.

Klockan är:

Klicka på tassen på olika ställen å se vad som händer!

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Dagens väder

MATA HAMSTERN! Klicka nånstans i bilden, så ramlar en matkula ner som den äter upp!

Fyrbenta vänner

Bloggvänner

Kattlek *fniss*

Fråga mig om du vill veta nåt :)

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Tassa in å skriv en rad

Jag på "Fejjan"

Vänner som har hälsat på


Skapa flashcards