Hjulia, huller om buller

Direktlänk till inlägg 7 juli 2009

En kvällssnabbis...

Av Julia - 7 juli 2009 19:00



...innan min TV-kväll. Jag tittar mycket sällan på TV, men en gång i veckan så! Närmare bestämmt på tisdagskvällar har jag en date med en av mina favoritsnutar, nämligen med denne Engelska gentleman:

DCI Tom Barnaby

Jag är en hopplös beundrare av de flesta engelska deckare. Jag älskar dem och missar dem ogärna. De är det enda TV-programm som får min odelade uppmärksamhet. Annars löser jag korsord samtidigt.

Jag ska sätta fart med mina få resterande "måsten" så jag kan flytta över från rullstolen till min favoritsoffhörna, lägga upp benen och avnjuta kvällens avsnitt av Morden i Midsomer. Mysigt.


Jag ska brygga en kanna thé och som tilltugg ta en näve salta pinnar och bara må bra.


Efter TV blir det snabbt sängdags. Den är ju slut vid 22.35 och då brukar jag sova sen länge i vanliga fall.


Så jag passar på att önska alla mina bloggvänner redan nu:

  /Julia

 
 
Ann

Ann

7 juli 2009 22:44

Då har man tittat på Midsommer som är lika bra som vanligt.
Ha de så gott/Ann

http://ann.bloggagratis.se

 
Sussie

Sussie

7 juli 2009 23:09

hmm...vi dejtar tydligen samma karl?! :))

http://bullmamman.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Julia - 24 december 2012 07:23

    Jag önskar er alla en trevlig Julafton!     /Julia med familj ...

Av Julia - 23 december 2012 16:47


  Jul-Hälsningar från Julia!   Vill ni hälsa på så finns vår nya blogg här: http://hjuliahullerombuller.blogspot.se/ ...

Av Julia - 24 augusti 2011 09:37


...jag tackar er alla som besöker min blogg fortfarande trots att jag har flyttat hit. Några kommer varje dag i alla fall  .    Men nu har jag en oerhört viktigt budskap!        Vi måste hjälpas åt igen! Sprid bannern med budskapet om ...

Av Julia - 29 maj 2011 08:34


    Jag har flyttat!!!   hit     Välkommen! Glön inte att uppdatera om du har mig i din länklista!   /Julia                           ...

Av Julia - 27 maj 2011 19:42

      Jag har efter lång övervägande bytt bloggplats till Blogger. Bloggen kommer i strort sätt se ut som vanligt, men på en ny adress. Jag provar ett tag i alla fall. De har alla de typsnitten jag vill ha och en massa annat kul.   Denna...

Presentation


Mina (p)älsklingar
Smulan sitter upp och Amanda ligger ner.

Klockan är:

Klicka på tassen på olika ställen å se vad som händer!

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Dagens väder

MATA HAMSTERN! Klicka nånstans i bilden, så ramlar en matkula ner som den äter upp!

Fyrbenta vänner

Bloggvänner

Kattlek *fniss*

Fråga mig om du vill veta nåt :)

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Tassa in å skriv en rad

Jag på "Fejjan"

Vänner som har hälsat på


Ovido - Quiz & Flashcards