Hjulia, huller om buller

Alla inlägg den 7 maj 2011

Av Julia - 7 maj 2011 11:28




...termometern visar 16,7 grader i skuggan. Det verkar inte blåsa så mycket som igår heller. Vi ska ut på en promenad snart.


Vi såg nyss lille Zirocco rasta husse, tänk så busig han är. Vill inte alls dit husse vill. Han är mycket lydigare när matte är med. Han tramsar inte lika mycket med henne, han vet väl att han inte får  


Maken har bakat en citronkaka till efterrätt. Gott! 

Middagen blir Stroganoff med kycklingslårfilé. Den blir säkert jättegott. Vi tar väl en skiva kaka med ljummen hallonsås till efterrätt. Vi har flera påsar med egna frysta hallon kvar. Det är så lätt att göra. Om man inte gillar de små fröna kan man alltid sila bort dem med en fin sil. Jag brukar oftast låta dem vara om det bara är vi som ska ha, annars silar jag bort fröna.

Eventuella bilder kommer om jag kommer ihåg att ta några innan faten är toma  .


Ha en härlig och solig vårdag! /Julia    

Presentation


Mina (p)älsklingar
Smulan sitter upp och Amanda ligger ner.

Klockan är:

Klicka på tassen på olika ställen å se vad som händer!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Dagens väder

MATA HAMSTERN! Klicka nånstans i bilden, så ramlar en matkula ner som den äter upp!

Fyrbenta vänner

Bloggvänner

Kattlek *fniss*

Fråga mig om du vill veta nåt :)

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Tassa in å skriv en rad

Jag på "Fejjan"

Vänner som har hälsat på


Ovido - Quiz & Flashcards