Hjulia, huller om buller

Alla inlägg den 1 maj 2011

Av Julia - 1 maj 2011 12:45




...det är en kylig dag, molnigt och regnet hänger i luften. Termometern visar 9,8 grader. De grannar som vi har sett ute var väl påklädda med mössa och vantar, det behövs nog i blåsten.  


Maken har åkt tidigt idag, det är honom väl unt. Han jobbade hårt igår. Han hade nog lite träningvärk också, fast han förnekade det.


Jag ska inte göra nåt speciellt. Sitter här och lyssnar på Annika Sjögren's thiller Ur havet stiger vågorna från 2010. På baksidan står bland annat följande:

Ur havet stiger vågorna är en psykologisk thiller, där en tragedi uppdagar två trasiga familjers hemligheter.


Boken är spännande och det jag/vi hittills har hört är den att rekommendera. Jag har inte läst något av Annika Sjögren tidigare. Hon skriver bra och efter drygt halva boken stiger intrigen och spänningen allt mer. Jag lär nog få höra upplösningen innan jag lägger mig.


Det var en av böckerna som jag lånade på biblan i torsdags. Jag lånade också 2 deckare av Jo Nesbö, en av Björn Hellberg (tennis oraklet) som heter Den flerfaldige mördaren. Dessutom Stefan Einhorn's Vägar till visdom och Ann Herbelin's Jag vill inte dö, jag vill bara inte leva,

Den senaste boken har jag hört talas om och när den fanns, så fick den följa med hem också.

Jag betar av dem en efter en. Varvar deckare med de andra två lite allvarligare böckerna.


Ha en skön söndag!


/Julia  

Presentation


Mina (p)älsklingar
Smulan sitter upp och Amanda ligger ner.

Klockan är:

Klicka på tassen på olika ställen å se vad som händer!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Dagens väder

MATA HAMSTERN! Klicka nånstans i bilden, så ramlar en matkula ner som den äter upp!

Fyrbenta vänner

Bloggvänner

Kattlek *fniss*

Fråga mig om du vill veta nåt :)

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Tassa in å skriv en rad

Jag på "Fejjan"

Vänner som har hälsat på


Skapa flashcards