Hjulia, huller om buller

Alla inlägg den 28 december 2010

Av Julia - 28 december 2010 13:30


  


...termometern visar -0,6 grader och det snöar stilla. Fy så trött jag är på etta eviga snöandet. Jag längtar efter våren och barmark. Det blir lite tröttsamt att inte komma längre än till verandan. 

Nu ska jag gnälla lite till...   17 så dåligt jag har sovit inatt. Jag vaknade varannan timme och behövde besöka badrummet. Jag hade inte druckit mer än vanligt heller. Märkligt, jag kollade till och med mitt blodsocker för att se om det var den som gav mig obehag, men inte då. Jag fattar inte, kanske har jag blivit kall när vi vädrade och jag satt i dörren ett par minuter, jag vet inte.


Igår och idag betar vi av alla    filmerna, vi såg de första fyra igår, så vi har lika många kvar. Vi lär få fyrkantiga ögon av dem, men vad gör det. De är så charmiga. Joan Hickson spelar rollen av Miss Marple med bravur.


För morgondagen är boxen med    Millenium filmerna som vi ska se. Vädret är ju så grått och trist, varför inte se bra film då. Vi kräver lite mer underhållning än pippisarna utanför fönstret, de duger bra för Smulan och Amanda, men som sagt, vi vill ha nåt lite mer spännande än så att titta på.


   /Julia

Presentation


Mina (p)älsklingar
Smulan sitter upp och Amanda ligger ner.

Klockan är:

Klicka på tassen på olika ställen å se vad som händer!

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9
10
11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Dagens väder

MATA HAMSTERN! Klicka nånstans i bilden, så ramlar en matkula ner som den äter upp!

Fyrbenta vänner

Bloggvänner

Kattlek *fniss*

Fråga mig om du vill veta nåt :)

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Tassa in å skriv en rad

Jag på "Fejjan"

Vänner som har hälsat på


Ovido - Quiz & Flashcards