Hjulia, huller om buller

Alla inlägg den 14 december 2010

Av Julia - 14 december 2010 18:06


  


...oj vart tog dagen vägen??? Nästan hela dagen har gått och jag har egentligen inte gjort nåt speciellt alls   . Den har bara försvunnit... POFF... Borta.

Riktigt så illa är det inte, jag har lekt lite på fejjan och tittat på alla tre filmerna om Shrek    en gång till.


Dagens bild nr 1

   Smulan och Amanda i en myshög i igloon. Trångt, varmt och mysigt!


Bild nr 2

   Ännu en typisk Amanda bula under filten.

Där får hon ligga själv, för det blir alldeles för varmt för Smulan, hon ligger gärna tätt intill, men inte under saker, den vanan är Amanda ensam om.


Nu ska jag bli lite nostalgisk igen och se:

  

Två häftiga tjejer från tidigt 80-tal.


Boxen innehåller 18 timmars underhållning,på 5 DVD-skivor så jag har att göra några dagar om jag tar en DVD i taget.

Maken berättade att vi har fått ersättning för   som var trasig och han skickar den defekta tillbaka till företaget i morgon. De är underbara på att hantera reklamationer. Heder åt dem! Inte ens portot behöver vi betala. Dessutom har vi fått lite plåster på såret.

Det är just reklamationshanteringen som berättar mycket om hur måna företaget är om sina kunder. 


Ni får ha en trevlig kväll!   /Julia




Presentation


Mina (p)älsklingar
Smulan sitter upp och Amanda ligger ner.

Klockan är:

Klicka på tassen på olika ställen å se vad som händer!

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9
10
11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Dagens väder

MATA HAMSTERN! Klicka nånstans i bilden, så ramlar en matkula ner som den äter upp!

Fyrbenta vänner

Bloggvänner

Kattlek *fniss*

Fråga mig om du vill veta nåt :)

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Tassa in å skriv en rad

Jag på "Fejjan"

Vänner som har hälsat på


Ovido - Quiz & Flashcards