Hjulia, huller om buller

Alla inlägg den 4 januari 2011

Av Julia - 4 januari 2011 08:45


 


...idag visar termometern rejält med minusgrader. -6,7 är det hos oss, inte jättekallt visserligen, men det var ett tag sedan det var så här kallt.


Jag mår inget vidare, jag är stel och har ont, men det går över snart. Jag får ta en värktablett, det kan inte hjälpas.

De andra sover. Smulan och Amanda passade på genast att lägga sig i min varma säng. Så bäddningen (bara att släta till min sida) får vänta. Jag vill inte böka för mycket, jag vill absolut inte väcka maken. Han har bara tre dagar och helgen innan han måste upp klockan 5 och jobbet.


Småkronorna får spela om bronset mot USA, bra i och för sig, men många blev besvikna när pucken inte gick deras väg.

Skidtjejerna  vann dubbelt, det var så spännande ända in i mål. Vi får se hur det går för de de svenskar som kämpar vidare i Tour de Ski. Det är ju flera tävlingar kvar, även om de har en ledig dag.


Nu ska i alla fall jag äta lite, jag måste få i mig lite mat. Jag är hungrig.




   /Julia

Presentation


Mina (p)älsklingar
Smulan sitter upp och Amanda ligger ner.

Klockan är:

Klicka på tassen på olika ställen å se vad som händer!

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Dagens väder

MATA HAMSTERN! Klicka nånstans i bilden, så ramlar en matkula ner som den äter upp!

Fyrbenta vänner

Bloggvänner

Kattlek *fniss*

Fråga mig om du vill veta nåt :)

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Tassa in å skriv en rad

Jag på "Fejjan"

Vänner som har hälsat på


Skapa flashcards