Hjulia, huller om buller

Alla inlägg den 2 januari 2011

Av Julia - 2 januari 2011 09:15


  


...efter en god natts sömn vaknade jag efter åtta, det gjorde maken också. Vi sitter med Tv4s morgonsändning och väntar på nyheterna.

Främst om Per Oscarsson och hustruns öde... fanns de i huset eller ej?  Han spelar i Millennium filmerna en gammal advokat som Lisbets första förmyndare. En av de få som står på hennes sida i Sieg Larssons triologi  . 


Han är egentligen inte en av mina favoriter, men han är en enastående skådesspelare och en legend bland sina kolleger.

Han spelade kommisarie i Poliserna i Strömstad  som definitivt är en favorit hos oss.

Jag hoppas att de reste bort och inte förolyckades i branden som Monica Zetterlund gjorde för några år sedan då hennes lägenhet brann i Sthlm.


Ja, vi lär få veta så fort polisen har gjort sin undersökning av brandplatsen klart.


Idag har vi inte planerat något, vi ska bara vara och kanske se en eller annan film, jag är sugen på att vara barnslig och se    filmerna om Harry Potter igen. Vi har dem alla som hittills kommit på DVD.

När första delen av filmatiseringen av den sista boken Harry Potter och Dödsrelikerna kommer vet jag inte, men den kommer att införskaffas så snart den finns i affärerna. Men det är lika bra att börja från början och se första filmen Harry Potter och De Vises Sten.


   /Julia 

Presentation


Mina (p)älsklingar
Smulan sitter upp och Amanda ligger ner.

Klockan är:

Klicka på tassen på olika ställen å se vad som händer!

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Dagens väder

MATA HAMSTERN! Klicka nånstans i bilden, så ramlar en matkula ner som den äter upp!

Fyrbenta vänner

Bloggvänner

Kattlek *fniss*

Fråga mig om du vill veta nåt :)

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Tassa in å skriv en rad

Jag på "Fejjan"

Vänner som har hälsat på


Ovido - Quiz & Flashcards