Hjulia, huller om buller

Direktlänk till inlägg 13 april 2011

Hej vänner...

Av Julia - 13 april 2011 16:00



...överlevde dagens dryga två timmar med strömavbrott också. De har aviserat en till men fick bommul i huvudet när maken nämnde dagens igår   . Så jag får fråga igen, när den ska bli.

Gissa om jag börjar bli trött på att vara strömlös nästan varje dag. Himmel, det brukar ju inte strula så här mycket alls. Nu har väl djävulen farit i ledningarna eller???


Jag får brist på korsord på det här sättet ju, fast vi köpte en Allas Veckotidning i lördags. Blev lite sugen att kolla, Frasses matte är ju en av redaktörerna i tidningen.  De har också börjat med "riktigt"  papper till sina korsord så jag kanske byter tidning i sommar när min prenumeration går ut på min nuvarande (Året Runt). Den har jag prenumererat på sen 80-talet. Först fick mamma tidningen som julklapp varje år och jag fick korsordsbilagan och sen hon gick bort kommer tidningen till mig.


Det är grått idag också, termometern visar bara +6,2 grader. Jag har inte gjort nåt speciellt, bara mina vanliga tidsfördriv. Löst korsord, lyssnat på bok och spelat mina spel.


/Julia  

 
 
Gunilla och Frasse

Gunilla och Frasse

13 april 2011 16:29

Så kul att du funderar på att bli Allas-prenumerant! :D Hoppas du gillar oss! Jag brukar skriva om Frasse på första uppslaget (Allraförst):-)
Det verkar ju vara som förjamat med strömmen. Det är nästan bättre med ett rejält avbrott som varar ett tag än att inte veta när man har ström eller inte. Hoppas det löser sig en gång för alla snart.
Kramar och tassklappar

http://gunillaofrasse.allas.se

 
Nea theCat

Nea theCat

13 april 2011 17:44

Men vad ni har strömavbrott då. Så jobbigt. Vi blev av med vattnet i morse och fm, jobbigt det också.

Nåja hoppas det snart är över.

Nosgos

http://www.neathecat.se

 
Dui och Deco

Dui och Deco

13 april 2011 18:39

Men nu får det väl vara nog med strömavbrott. Tur att det är +grader i alla fall. Matte har Hemmets veckotidning för korsorden. Brukar vara helt ok. Nosbuff

http://duideco.blogspot.com

 
Aamor

Aamor

13 april 2011 19:23

Mulet hos oss också med det har varit hyfsat ändå.
Hoppas de får rätt på elkablarna sen då.

Kramizar & Vovisar

http://aamor.bloggplatsen.se

 
Findus, Isak och Rasmus

Findus, Isak och Rasmus

13 april 2011 19:28

Då var el-ändet över för idag, i alla fall. Hoppas nu att det bara blir nästa planerade reparation och att det är klart sedan. Rackarns att korsorden börjar tryta. Kanske finns det att lösa på nätet? Kurr och burr.

http://stationskatterna.blogspot.com

Julia

13 april 2011 20:04

Jo, det finns här http://www.ne.se/static/entertainment/korsord.jsp# ... men klen tröst vid elavbrott och tomt batteri i datorn. Den räcker bara i knappa 2 timmar :(

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Julia - 24 december 2012 07:23

    Jag önskar er alla en trevlig Julafton!     /Julia med familj ...

Av Julia - 23 december 2012 16:47


  Jul-Hälsningar från Julia!   Vill ni hälsa på så finns vår nya blogg här: http://hjuliahullerombuller.blogspot.se/ ...

Av Julia - 24 augusti 2011 09:37


...jag tackar er alla som besöker min blogg fortfarande trots att jag har flyttat hit. Några kommer varje dag i alla fall  .    Men nu har jag en oerhört viktigt budskap!        Vi måste hjälpas åt igen! Sprid bannern med budskapet om ...

Av Julia - 29 maj 2011 08:34


    Jag har flyttat!!!   hit     Välkommen! Glön inte att uppdatera om du har mig i din länklista!   /Julia                           ...

Av Julia - 27 maj 2011 19:42

      Jag har efter lång övervägande bytt bloggplats till Blogger. Bloggen kommer i strort sätt se ut som vanligt, men på en ny adress. Jag provar ett tag i alla fall. De har alla de typsnitten jag vill ha och en massa annat kul.   Denna...

Presentation


Mina (p)älsklingar
Smulan sitter upp och Amanda ligger ner.

Klockan är:

Klicka på tassen på olika ställen å se vad som händer!

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Dagens väder

MATA HAMSTERN! Klicka nånstans i bilden, så ramlar en matkula ner som den äter upp!

Fyrbenta vänner

Bloggvänner

Kattlek *fniss*

Fråga mig om du vill veta nåt :)

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Tassa in å skriv en rad

Jag på "Fejjan"

Vänner som har hälsat på


Ovido - Quiz & Flashcards