Hjulia, huller om buller

Alla inlägg den 15 april 2011

Av Julia - 15 april 2011 18:30




...oj vad den här dagen har gått fort  . Maken har kommit och med honom veckans post. Min påfyllning av korsord och kvällens vanliga underhållning


Som vanligt är det gänget i Midsomer som står för den.


Jag har haft ont och mina receptbelagda tabletter är slut   . Jag ville inte ringa doktorn, för jag ska till henne den 28:de, men om det forsätter så här har jag nog inget val, utan får ringa henne på måndag i alla fall.

Det känns rätt bra på förmiddan, men framåt kvällen har jag duktigt ont. Det är inte kul alls. Konstigt nog sover jag rätt bra, bara jag knölar färdigt i sängen och hittar rätt ställning.


Nu ska vi äta, det blir kassler med potatissallad och körbärstomater. Jo, jag har några kvar trots att katterna gärna leker med dem om de kommer åt.


Imorrn ska vi åka till biblioteket. Det ska bli jätteroligt. Hoppas att de har fått in nya ljudböcker på mp3-CDn. Rapport kommer imorrn om det.


/Julia  

Presentation


Mina (p)älsklingar
Smulan sitter upp och Amanda ligger ner.

Klockan är:

Klicka på tassen på olika ställen å se vad som händer!

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Dagens väder

MATA HAMSTERN! Klicka nånstans i bilden, så ramlar en matkula ner som den äter upp!

Fyrbenta vänner

Bloggvänner

Kattlek *fniss*

Fråga mig om du vill veta nåt :)

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Tassa in å skriv en rad

Jag på "Fejjan"

Vänner som har hälsat på


Skapa flashcards