Hjulia, huller om buller

Alla inlägg den 26 april 2011

Av Julia - 26 april 2011 10:25



...vi har varit lata idag. Bara segat oss fram till nu. Jag har inte hunnit med så mycket mer än att äta frukost, duscha och tvätta strumpor.


Äntligen har jag hittat kuliga stöd-knästrumpor på nätet här, barnsliga javisst, men jag fastnade för dessa två  




jag är väl kanske lite gammal för dem, men det ger jag   i.

Har barnasinnet kvar i massor!

Jag fick många roliga kommentarer i helgen när jag hade dem med ambulanser till ett par piratbyxor.   

Flera frågade var jag hade köpt dem, därför tänkte jag att jag skulle visa dem och ge dem som är intresserad adressen till företaget.

De är jättesköna att ha på sig, inte alls som dem jag fick på sjukhuset för länge sedan, dom satt så hårt att jag inte kunde få dem på mig själv. Jag har köpt nån på apoteket och på annat håll, men de är bara så tråkiga. Vanliga i beige, grått eller svart.


Nu ska jag öppna till verandan och vädra en stund. Amanda har suttit vid dörrn och jamat en bra stund. Det är inte alls lika varmt som det var i helgen. Termometern visar +15,7 och de spår regn till eftermiddagen. Jaja, vi lär få se om det blir så eller inte.


 /Julia    

Presentation


Mina (p)älsklingar
Smulan sitter upp och Amanda ligger ner.

Klockan är:

Klicka på tassen på olika ställen å se vad som händer!

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Dagens väder

MATA HAMSTERN! Klicka nånstans i bilden, så ramlar en matkula ner som den äter upp!

Fyrbenta vänner

Bloggvänner

Kattlek *fniss*

Fråga mig om du vill veta nåt :)

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Tassa in å skriv en rad

Jag på "Fejjan"

Vänner som har hälsat på


Skapa flashcards