Hjulia, huller om buller

Alla inlägg den 7 april 2011

Av Julia - 7 april 2011 13:30


 


...idag håller vi på att blåsa bort. Huset knakar i vindbyarna och fjolårslöven yr omkring.

Jag laddade upp några bilder jag tog igår och nästan all snö är borta nu, härlig!  

  Inget synigt på vår lilla grusväg.

  Bara lite där solen inte kommer åt är kvar

Allt som jag kan se på vår tomt är borta.


Som jag har längtat efter barmark! Jag har beställt färdtjänst till på lördag. Vi ska åka till min favorit mataffär, sparar biblioteket till en annan gång. Kanske nästa lördag... Jag ska sen till doktorn strax efter påsk. Så det passar bra att besöka biblioteket ett par veckor innan.

Nu är det viktigast att fylla på en del tunga basvaror, som kattsand, mjöl, socker, några konserver och en del djupfrysta grönsaker.

  /Julia    

Presentation


Mina (p)älsklingar
Smulan sitter upp och Amanda ligger ner.

Klockan är:

Klicka på tassen på olika ställen å se vad som händer!

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Dagens väder

MATA HAMSTERN! Klicka nånstans i bilden, så ramlar en matkula ner som den äter upp!

Fyrbenta vänner

Bloggvänner

Kattlek *fniss*

Fråga mig om du vill veta nåt :)

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Tassa in å skriv en rad

Jag på "Fejjan"

Vänner som har hälsat på


Skapa flashcards