Hjulia, huller om buller

Alla inlägg den 4 april 2011

Av Julia - 4 april 2011 17:53



Lite bilder igen  

     Mer och mer av det läbbiga vita försvinner

Vår lilla grusväg upp mot parkeringen

är också fri från snö... längre uppåt har det varit bra ganska länge. Vägen lutar och smältvattnet hade lättare att rinna ner och snön kunde försvinna fortare.

Dessa bilder är tagna genom den öppna dörren. Bara lite kvar 

     Det vita som syns är borta också nu.


/Julia  

Av Julia - 4 april 2011 12:27
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Julia - 4 april 2011 10:45



...det är grått och milt. Termometern visar +6,4 grader. 

Regnet igår och under natten har hjälp till med snösmältningen. Mycket har den "tagit med sig" . 

Hoppas att vädergubben har rätt och det klarnar upp lite till eftermiddan. Vore roligt att få se lite sol. Det var några dagar sedan.


Så som det ser ut nu kommer jag definitivt att kunna åka och handla en sväng på lördag.

Jag har inte bestämt mig dock vart vi ska åka. Till min favoritaffär eller dit där biblioteket ligger. Får nog fundera lite på det.

Båda är lika lockande, som ni förstår. Äsch det löser sig efter lite tankemöda.


Bilder kommer kanske senare, jag har inte orkat ta några än och med utsikt och hopp om sol vill jag vänta några timmar till.


/Julia  

Presentation


Mina (p)älsklingar
Smulan sitter upp och Amanda ligger ner.

Klockan är:

Klicka på tassen på olika ställen å se vad som händer!

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Dagens väder

MATA HAMSTERN! Klicka nånstans i bilden, så ramlar en matkula ner som den äter upp!

Fyrbenta vänner

Bloggvänner

Kattlek *fniss*

Fråga mig om du vill veta nåt :)

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Tassa in å skriv en rad

Jag på "Fejjan"

Vänner som har hälsat på


Skapa flashcards