Hjulia, huller om buller

Alla inlägg den 18 december 2009

Av Julia - 18 december 2009 07:52


  


...fredag, -6 grader. Detta är den kallaste morgonen hittills i år.


Oj, så gott jag har sovit. Länge också. Idag känner jag mig betydligt piggare än igår. En bidragande orsak är att det är fredag och maken kommer.


Mitt blodsocker är lite högre denna morgon (6,0) än den var, jag skippade ju en av tabletterna enligt doktorns förslag.

Den tabletten åt jag 2 ggr om dagen av. På morgonen och en på eftermiddagen.

Jag känner ingen skillnad och det är aldeles för tidigt för det. Jag mäter mitt blodsocker morgon och kväll nu i någon vecka, skulle den bli högre får jag höra av mig till doktorn efter jul. Förhoppningsvis slipper jag det och tabletten för gott.


Ikväll blir det

 

Agatha Christie's mästerdetektiv som får stå för underhållningen

Som vanligt på fredagar i några veckor till.


    /Julia  

Presentation


Mina (p)älsklingar
Smulan sitter upp och Amanda ligger ner.

Klockan är:

Klicka på tassen på olika ställen å se vad som händer!

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18 19 20
21 22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Dagens väder

MATA HAMSTERN! Klicka nånstans i bilden, så ramlar en matkula ner som den äter upp!

Fyrbenta vänner

Bloggvänner

Kattlek *fniss*

Fråga mig om du vill veta nåt :)

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Tassa in å skriv en rad

Jag på "Fejjan"

Vänner som har hälsat på


Skapa flashcards