Hjulia, huller om buller

Alla inlägg den 7 december 2009

Av Julia - 7 december 2009 19:52


Pojke på skyllt   Springande liten katt   


...bloggvänner! Jag fick ett snabbt svar på min ljudbok-dilemma och självklart var det jag som hade klantat mig   !

Jag missade totalt en rull-list som gav 3 olika möjligheter till att ladda ner deckaren.

  

Anne Holt tillhör en av favoriterna och vi har många av hennes deckare. De är mycket underhållande och kan jag rekomendera dem om ni gillar bra deckare!


Nu har jag boken som jag vill ha den i datorn och kan njuta av den som jag vill. Jag har faktiskt börjat lyssna och den är spännande! Nu kan jag sluta vid ett spår och börja vid nästa en annan dag. Just den här består av 107 avsnitt/spår.


Nu ska jag titta efter mina vänner har gjort idag. Sedan är det sängdags för oss.


Natti X 3   /Julia


Av Julia - 7 december 2009 08:58


Måndag  


...det är vardag igen. Vädret är grått och blåsigt, men milt. Min termometer visar 5,6 grader varmt. Jag undrar inte om utan när regnet kommer?


Veckans agenda innehåller inte några måsten annat än min vanliga träning. Jag har gjort en del av den som jag brukar. Resten gör jag lite i taget under dagen. Ingen idé att skaffa sig träningsvärk av bara farten   .


Nu ska jag fylla på   min thémugg och torrisar till Amanda och   Smulan också. Lika bra att göra det innan det tar slut.

Dom är vana vid fri tillgång på mat.

Jag måste också fylla på Visst ja!   Sååå!!!!   deras skojsiga boll!

I den finns ett annat torrfoder, än den dom får i matskålen, därför kul att leka med. De kan roa sig långa stunder att försöka få ut godbitarna.


Morrn brödrost å hjärtebröd    /Julia

Presentation


Mina (p)älsklingar
Smulan sitter upp och Amanda ligger ner.

Klockan är:

Klicka på tassen på olika ställen å se vad som händer!

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18 19 20
21 22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Dagens väder

MATA HAMSTERN! Klicka nånstans i bilden, så ramlar en matkula ner som den äter upp!

Fyrbenta vänner

Bloggvänner

Kattlek *fniss*

Fråga mig om du vill veta nåt :)

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Tassa in å skriv en rad

Jag på "Fejjan"

Vänner som har hälsat på


Ovido - Quiz & Flashcards