Hjulia, huller om buller

Alla inlägg den 17 december 2009

Av Julia - 17 december 2009 19:42


  


...vänner. Idag har snön vräkt ner på eftermiddan. Det kom säkert 1 dm till. Spåren efter gårdagens utflykt syns inte alls. De har snöat över helt.


Inte har jag vilat nåt på dagen heller, jag piggnade till efter frukosten, men nu är jag jättetrött och ska strax krypa ner i sängen. Sov så gott vänner när det är eran tur.


    /Julia

Av Julia - 17 december 2009 06:22


Morrn m pelargoner  


...Torsdag, -3,9 grader. Uppe före tuppen efter för lite sömn. Det märktes att jag hade en klart annorlunda dag igår.


Det tog på krafterna och jag var förmodligen övertrött helt enkelt. Hade svårt att somna, men när jag väl somnade sov jag gott, men vaknade vid 6-tiden och är långt ifrån utsövd. Jag är uppe en stund nu i alla fall, men det kan hända att jag går och vilar en stund före eller efter lunch.


Allra först frukost och ett piller mindre, det gäller att hålla koll på blodsockret extra noga i ett par dagar. Jag ska mäta den morgon och kväll i minst en vecka. Sedan bara varje morgon, som jag har gjort i snart ett år. Annat än i början, då mättes mitt blodsocker var fjärde timme, jag blev väckt mitt i natten på sjukhuset till och med innan medicinerna ställdes in. Då hade jag även insulinsprutor morgon och kväll i ett par månader. Nu trappas medicinerna ner allt eftersom, skönt.


Morrn m brödrost/Julia   /Julia 

Presentation


Mina (p)älsklingar
Smulan sitter upp och Amanda ligger ner.

Klockan är:

Klicka på tassen på olika ställen å se vad som händer!

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18 19 20
21 22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Dagens väder

MATA HAMSTERN! Klicka nånstans i bilden, så ramlar en matkula ner som den äter upp!

Fyrbenta vänner

Bloggvänner

Kattlek *fniss*

Fråga mig om du vill veta nåt :)

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Tassa in å skriv en rad

Jag på "Fejjan"

Vänner som har hälsat på


Ovido - Quiz & Flashcards