Hjulia, huller om buller

Alla inlägg den 22 november 2009

Av Julia - 22 november 2009 22:15

...vänner!

Som vanligt har maken åkt hem till Spånga. Det är ju arbetsdag imorrn igen.

Han ringde som vanligt då han kom hem och berättade att den senaste Potter DVD'n låg i brevlådan.

  

Typiskt... den släpps ju på måndag och eftersom han kommer direkt efter jobbet och inte åker och kollar fredagens post, så får jag vänta med att få se filmen tills på fredag. Inget att göra åt. Dessutom trodde jag inte att den skulle kommir redan.


På kudde  

 /Julia

Av Julia - 22 november 2009 09:53


Morrn 3 trädgårdkatter  


...sen start på dagen idag också. Skönt att äta frukost tillsammans, även om jag tjuvstartade med the innen maken gick upp. Nu är vi mätta och belåtna.


Dagens uppgift blir att sätta nät runt äppelträden för att skydda dem för Bambi och harar för vintern. Dom rakarna barkar av dem annars. Det är OK om de tar nån gren (bambi), men flera äppelträd har dött för grannar vissa vintrar just på grund av att deras bark åts upp runt hela trädet.


Vädret är betydligt kallare idag, det var frost inatt och termometern visar bara +1,3 grader än.


Purrfect day    /Julia

Presentation


Mina (p)älsklingar
Smulan sitter upp och Amanda ligger ner.

Klockan är:

Klicka på tassen på olika ställen å se vad som händer!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28 29
30
<<< November 2009 >>>

Dagens väder

MATA HAMSTERN! Klicka nånstans i bilden, så ramlar en matkula ner som den äter upp!

Fyrbenta vänner

Bloggvänner

Kattlek *fniss*

Fråga mig om du vill veta nåt :)

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Tassa in å skriv en rad

Jag på "Fejjan"

Vänner som har hälsat på


Skapa flashcards