Hjulia, huller om buller

Alla inlägg den 15 november 2009

Av Julia - 15 november 2009 20:18


  


...redan, oj vad fort eftermiddagen gick. Det var en oväntad men jättebra slut på boken. Klart läsvärd, antingen man läser med öronen eller ögonen.

Nu ska jag ta mig en runda bland mina bloggande vänner innan jag kryper i säng.


    /Julia

Av Julia - 15 november 2009 13:12


Sunday  


...det bara öser ner. Maken är på väg hem. Han hade tur som fick åka till T-banan, så han slipper att bli blöt. Han har boken med sig hem Glad, han missar inte upplösningen heller. Jag har ca 1 timme kvar att lyssna och spänningen stiiiger Tungan ute minut för minut!

Min lunch bestod av fil och flingor med en banan till och en rågkuse med ost. Jättegott.

Nu återgår min fulla uppmärksamhet till  boken, och det spännande slutet Flört.

 

    /Julia

Av Julia - 15 november 2009 08:45


Morrn m regn och sol  


...Söndag! Gråmulet och milt, min termometer visar 8,1 grader redan. Nån sol kommer vi väl inte få se idag heller Rynkar på näsan, trist.

Vi har rätt mycket kvar av boken  , den är så spännande! Jag är otroligt nyfiken på upplösningen. Det blir att lyssna färdigt på den under dagen.

Vädret bjuder ju inte på några överaskningar, det regnar redan - fortfarande. Ut på en rullande promenad lockar inte alls, det skippar jag idag. Lite frisk luft får jag ta i dörren när vi vädrar. Man är så frusen när man måste sitta still utomhus i kylan. Brrr...


Det är tyst och stilla fortfarande, bara jag som är uppe. Jamisarna håller husse sällskap och de sover alla tre. Får se när de börjar röra på sig.


Jag har fixat morgonthéet till oss och två mackor åt mig. Så jag äter frukost eftersom jag har pillat i mig morgonens tabletter, mätt mitt blodsocker (4,3). Till frukosten kommer jag att lyssna på några kapitel till. Maken får ta med sig Mp3-skivan, han får lyssna färdigt på boken "hemma".


Morrn brödrost å hjärtebröd  

Presentation


Mina (p)älsklingar
Smulan sitter upp och Amanda ligger ner.

Klockan är:

Klicka på tassen på olika ställen å se vad som händer!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28 29
30
<<< November 2009 >>>

Dagens väder

MATA HAMSTERN! Klicka nånstans i bilden, så ramlar en matkula ner som den äter upp!

Fyrbenta vänner

Bloggvänner

Kattlek *fniss*

Fråga mig om du vill veta nåt :)

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Tassa in å skriv en rad

Jag på "Fejjan"

Vänner som har hälsat på


Ovido - Quiz & Flashcards