Hjulia, huller om buller

Alla inlägg den 5 november 2009

Av Julia - 5 november 2009 20:20


  


...sängdags, enligt min lilla Amanda. Hon är sömnig, då ska matte gå och lägga sig... så-det-så!!! Bäst att göra henne till villjes. Regnet smattrar på taket sååå sövande.


"Ses" i morrn!


Nattinatt   /Julia

Av Julia - 5 november 2009 16:27


Torsdagskatt  


...precis hela dagen. Vi har inte gjort många knop, bara min träning för att kroppen skall kännas bättre! Vilket den gör, som tur är. Annars har jag bara läst med öronen och löst massor med korsord. Smulan och Amanda har sovit hela dagen, men undantag för att äta, tvätta varandra och titta på pippisar, som äter av talgbollen i fönstret.

Nu ska jag titta på den fjärde filmen om:

Harry Potter


Med barnasinnet i behåll älskar jag filmerna om denne lille trollkarlslärling och hans kamrater och lärare på Hogwarts, skolan för häxkonster och trolldom. Jag ser fram emot den sjätte filmen som släpps senare i november, den är redan beställd!


Pojke på skyllt   Springande liten katt    /Julia

Av Julia - 5 november 2009 08:28


Morrn m katt  


...regnet (lite snöblandat) vräker ner. Min termometer visar +2,7 grader.

Skönt att jag slipper att gå någonstans. Vi har sovit gott, men morgonen är som vanligt.

Jag är stel och har ont. Det släpper efter lite träning, jag vet ju det, men jag är så trött på att vakna med värk och stelhet. Troligen bidrar gårdagens övningar också till att jag har ont idag.


Nej, inget mer gnäll! Jag blir inte bättre av det.


Frukost först och sedan lite liggande uppmjukande övningar, efteråt lite gångträning. Sen blir det nog jättebra! Återkommer!


Purrfect day    /Julia

Presentation


Mina (p)älsklingar
Smulan sitter upp och Amanda ligger ner.

Klockan är:

Klicka på tassen på olika ställen å se vad som händer!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28 29
30
<<< November 2009 >>>

Dagens väder

MATA HAMSTERN! Klicka nånstans i bilden, så ramlar en matkula ner som den äter upp!

Fyrbenta vänner

Bloggvänner

Kattlek *fniss*

Fråga mig om du vill veta nåt :)

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Tassa in å skriv en rad

Jag på "Fejjan"

Vänner som har hälsat på


Ovido - Quiz & Flashcards