Hjulia, huller om buller

Alla inlägg den 3 mars 2011

Av Julia - 3 mars 2011 11:11


  


...strålande sol och +2,8 grader i skuggan. Kan det vara en försmak av våren ???


Synd att jag inte kan ge mig ut på en promenad. Det finns massor med snö kvar och vår lilla skällis med lyktan är fortfarande begravd. Det var så hoppfullt för några veckor sedan, då han syntes, men de senaste rikliga snöfallet har gömt honom igen   . Hoppas att värmen (?) håller i sig, att det fortsätter att vara plusgrader i alla fall.

Plusgrader, solsken och blåst är en bra kombination för att snön ska smälta. Vi får väl se hur det blir, men det är i alla fall mars och det är definitivt ljusare morgon och kväll. En klar förbättring.


Snart börjar dagens sändningar från skid-VM och skidskyttarna sätter igång med sitt VM  idag. Kul att få se på dem också. Hoppas att det går bra för alla Svenskar som tävlar idag.


   /Julia

Presentation


Mina (p)älsklingar
Smulan sitter upp och Amanda ligger ner.

Klockan är:

Klicka på tassen på olika ställen å se vad som händer!

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Dagens väder

MATA HAMSTERN! Klicka nånstans i bilden, så ramlar en matkula ner som den äter upp!

Fyrbenta vänner

Bloggvänner

Kattlek *fniss*

Fråga mig om du vill veta nåt :)

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Tassa in å skriv en rad

Jag på "Fejjan"

Vänner som har hälsat på


Skapa flashcards