Hjulia, huller om buller

Alla inlägg den 2 mars 2011

Av Julia - 2 mars 2011 07:45


  


...termometern visar just nu -11,1 grader, men meteorologen lovar nägra + grader framåt dagen. Annars är det strålande solsken ute.

  

Någon snö ska vi inte få säger samma lärde och de kommande dagarna kommer det bli mycket mildare. Runt 4-5 grader varmt. Jaja, vi lär få se hur det blir.


Idag är ordningen återställd. Jag vaknade vid 7 och gick upp, Min frukost är på gång, en del av min morgongymnastik är avklarad, de liggande övningarna brukar jag göra allra först, men sedan är resten utspridd under hela dagen. Jag tar det varligt och chansar inte. Jag riskerar inte att ramla, det finns inte i min värld.


Nu har mitt thé dragit färdigt, brödskivorna ska rostas, sen är det bara att bestämma mig vad jag ska ha på dem.


Det blir en del TV och skid-VM idag med. Hoppas att det går bra för de våra. Norge har väl fått full utdelning hittills. De har varit jätteduktiga.


Nej det är lika bra att sätta fart, så jag får lite mat i magen.


   /Julia

Presentation


Mina (p)älsklingar
Smulan sitter upp och Amanda ligger ner.

Klockan är:

Klicka på tassen på olika ställen å se vad som händer!

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Dagens väder

MATA HAMSTERN! Klicka nånstans i bilden, så ramlar en matkula ner som den äter upp!

Fyrbenta vänner

Bloggvänner

Kattlek *fniss*

Fråga mig om du vill veta nåt :)

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Tassa in å skriv en rad

Jag på "Fejjan"

Vänner som har hälsat på


Ovido - Quiz & Flashcards