Hjulia, huller om buller

Direktlänk till inlägg 12 mars 2011

Hej vänner...

Av Julia - 12 mars 2011 12:15


  


...strålande solsken och det är varmt! Termometern visar +7,2 grader på skuggsidan!!! Nu måste väl en del av snön smälta   ...


Maken kom som vanligt igår. Med sig hade han en ny billig digital kamera till mig

   En sån här blev det. Det lär ta ett tag innan jag har lärt mig funktionerna, för de är lite annorlunda mot min gamla.


Några bilder blev det dock:

   En myshög i sängen!

   Smulan X 2 igår kväll...

   och i morse, hon hade inte riktigt tid att titta på mig. Pippisar är roligare än matte!


Och det ALLRA VIKTIGASTE


   Sippos bok har kommit och jag har börjat läsa den. Jätterolig och lite sorglig är den nog, men den rekomenderas varmt. Har ni sett vilken fin tassograf vi fick med boken.

Tjusigt värre! Tack för den!

Vi ser fram emot fortsättningen i bok 2, som är på gång!


Idag lär vi inte göra många knop. Titta på skidskytte VM's avslutande tävlingar är ett måste, men annars lär vi inte göra så mycket.


Hoppas att ni har en lika solig dag som vi!


   /Julia

 
 
Ingen bild

Yvonne

12 mars 2011 12:31

Hejsan vännen!
Kul med en länge efterlängtad kamera o bok:)

Kramisar

 
Dui och Deco

Dui och Deco

12 mars 2011 14:50

Fina bilder! Visst är den bra Sippos bok. Vi njuter av solen vi med. nOsbuff

http://duideco.blogspot.com

 
Julia

Julia

12 mars 2011 16:52

Den här fina kommentaren fick vi av Sippo:

Katten Sippo
Lördag 12 mars 16:07
Kul med en ny kamera. Ännu kuligare att vi fick vår bok med på bild. *stoltsvans*

Tyvärr hamnade den på "fel" ställe (igen) men idag lyckades vi flytta på den!

http://hjulia.bloggplatsen.se

 
Nea theCat

Nea theCat

12 mars 2011 17:18

Matte älskar att klura ut hur prylar fungerar och testa funktioner.

Sen blir ni katter alltid fina på bilder oavsett vilken kamera som tar bilderna. Är motiven så fina kan det inte bli dåligt.

Nosgos

http://www.neathecat.se

 
Aamor

Aamor

12 mars 2011 18:22

Vad kul med en ny kamera för det är ju så att när man inte har någon finns det jättemånga bilder man vill ta!

Kramizar & Vovisar

http://aamor.bloggplatsen.se

 
Findus, Isak och Rasmus

Findus, Isak och Rasmus

12 mars 2011 22:39

Åh, vilken rolig överraskning med kameran! Det blev ju jättefina bilder på Smulorna också. :) Kurr och burr.

http://stationskatterna.blogspot.com

 
Gunilla och Frasse

Gunilla och Frasse

13 mars 2011 11:58

Hurra och jubeljam för nya kameran, den verkar ju hur bra som helst :-) Härliga bilder på pälsklingarna!
Vi har också fått Sippos bok. Precis som bloggen bjuder den på starka känslor och massor av kärlek.
Kramar och tassklappar

http://gunillaofrasse.allas.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Julia - 24 december 2012 07:23

    Jag önskar er alla en trevlig Julafton!     /Julia med familj ...

Av Julia - 23 december 2012 16:47


  Jul-Hälsningar från Julia!   Vill ni hälsa på så finns vår nya blogg här: http://hjuliahullerombuller.blogspot.se/ ...

Av Julia - 24 augusti 2011 09:37


...jag tackar er alla som besöker min blogg fortfarande trots att jag har flyttat hit. Några kommer varje dag i alla fall  .    Men nu har jag en oerhört viktigt budskap!        Vi måste hjälpas åt igen! Sprid bannern med budskapet om ...

Av Julia - 29 maj 2011 08:34


    Jag har flyttat!!!   hit     Välkommen! Glön inte att uppdatera om du har mig i din länklista!   /Julia                           ...

Av Julia - 27 maj 2011 19:42

      Jag har efter lång övervägande bytt bloggplats till Blogger. Bloggen kommer i strort sätt se ut som vanligt, men på en ny adress. Jag provar ett tag i alla fall. De har alla de typsnitten jag vill ha och en massa annat kul.   Denna...

Presentation


Mina (p)älsklingar
Smulan sitter upp och Amanda ligger ner.

Klockan är:

Klicka på tassen på olika ställen å se vad som händer!

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Dagens väder

MATA HAMSTERN! Klicka nånstans i bilden, så ramlar en matkula ner som den äter upp!

Fyrbenta vänner

Bloggvänner

Kattlek *fniss*

Fråga mig om du vill veta nåt :)

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Tassa in å skriv en rad

Jag på "Fejjan"

Vänner som har hälsat på


Ovido - Quiz & Flashcards