Hjulia, huller om buller

Alla inlägg den 19 november 2010

Av Julia - 19 november 2010 08:39


  


...solen skiner just nu hos oss, men det lär mulna på framåt dagen och det är risk för lite snö eller regn. Temperaturen ligger på +3,2 grader. 


Idag kommer maken några timmar tidigare än vanligt, han lär dyka upp redan vid 2-tiden trodde han. Kul för oss, varje extra timme tillsammans värdesätts. 


Det är hans tur för sin årliga läkarbesök. Han är frisk, men det är skönt att få det bekräftad av en läkare. Han vill gå själv och han kommer efteråt.

Förhoppningsvis är han lika frisk som förut och det tror jag. Han har ingen övervikt, motionerar regelbundet och äter rätt bra även om han äter för lite fisk och grönsaker enligt mig.


Nu ska jag äta smörgås med mjukost och dricka mitt thé. Ha en härlig fredag!


   /Julia

Presentation


Mina (p)älsklingar
Smulan sitter upp och Amanda ligger ner.

Klockan är:

Klicka på tassen på olika ställen å se vad som händer!

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Dagens väder

MATA HAMSTERN! Klicka nånstans i bilden, så ramlar en matkula ner som den äter upp!

Fyrbenta vänner

Bloggvänner

Kattlek *fniss*

Fråga mig om du vill veta nåt :)

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Tassa in å skriv en rad

Jag på "Fejjan"

Vänner som har hälsat på


Ovido - Quiz & Flashcards