Hjulia, huller om buller

Alla inlägg den 15 november 2010

Av Julia - 15 november 2010 14:10


Vi läste för en stund sedan att vår bloggkompis 

  

  Gustav  

får komma hem från djursjukhuset efter att ha legat där sedan den 11/11 (Bilden har matte lånat från Gustavs sida).

Han har troligen ätit nåt ute där bäst före datumet har gått ut, han har fått dropp och börjat äta igen *klappar tassarna*

Vi hoppas att han är helt frisk och glad igen.


Dagens andra bild är på pippisarna utanför fönstret som ser till att vi har nåt kuligt att titta på.

 

De var många som åt av talgbollen och vissa av dem vara ganska kaxiga mot kompisarna som också ville ha.


Mjauis  /Smulan & Amanda  

Av Julia - 15 november 2010 08:23


  


...kan ni tänka er att all snö är borta  . Den har smält i det milda vädret i helgen. Härligt, det är milt idag också termometern visar 5,3 grader, men det regnar. Fast det gör ingenting. Så länge det bara är regn och inte snö som kommer från ovan är jag glad.

Snön är välkommen tillbaka strax före jul,1 dm är nog och stanna februari ut, men sen får det vara, men lämplig väder kan jag bara önska mig. Hoppas att det blir en snöfattig vinter i år.


Idag händer det inte mycket hos oss, jag ska bara lata mig. Lyssna på bok, se lite på TV4Fakta på förmiddagen. Spela mina spel på fejjan och läsa bloggar.


Men först äta frukost. Vi röjde lite i skafferiet och hittade en burk bortglömd honung. Den blir smaskens i mitt morgonthé.


   /Julia

Presentation


Mina (p)älsklingar
Smulan sitter upp och Amanda ligger ner.

Klockan är:

Klicka på tassen på olika ställen å se vad som händer!

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Dagens väder

MATA HAMSTERN! Klicka nånstans i bilden, så ramlar en matkula ner som den äter upp!

Fyrbenta vänner

Bloggvänner

Kattlek *fniss*

Fråga mig om du vill veta nåt :)

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Tassa in å skriv en rad

Jag på "Fejjan"

Vänner som har hälsat på


Ovido - Quiz & Flashcards