Hjulia, huller om buller

Alla inlägg den 15 oktober 2010

Av Julia - 15 oktober 2010 07:37


  


...gårdagens blåst har avtagit, men temperaturen har sjunkit. Termometern visar just nu 2,2 grader och solen är på väg upp. Förhoppningsvis blir det en vacker höstdag. Enligt meteorologen lär det bli runt 7 grader och soligt under dagen.


Äntligen är det fredag. Veckan har gått fort, som vanligt. Vi väntar och längtar efter maken/husse. Han dyker upp vid ½6-tiden som vanligt.


Vi läste i Sippos blogg att Snuffe har kissat själv. Oj, så glada vi blev. Han har legat kvar på Valla Djurklinik under natten och vi väntar ivrigt på fler goda nyheter, för än är inte faran över tyvärr. Vi är många som håller tummar och tassar för att han ska bli helt frisk! Att få komma hem till husse och "storebror".


Min dag blir inte så olik mot vad den brukar vara. Jag ska städa lite, det vill säga sopa av golvet och damma. Annars bara träna och läsa. Se lite TV, kanske nån film, jag får se. Men allra först lite frukost. Mitt blodsocker var 6,1 i morse, helt normalt.


   /Julia

Presentation


Mina (p)älsklingar
Smulan sitter upp och Amanda ligger ner.

Klockan är:

Klicka på tassen på olika ställen å se vad som händer!

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Dagens väder

MATA HAMSTERN! Klicka nånstans i bilden, så ramlar en matkula ner som den äter upp!

Fyrbenta vänner

Bloggvänner

Kattlek *fniss*

Fråga mig om du vill veta nåt :)

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Tassa in å skriv en rad

Jag på "Fejjan"

Vänner som har hälsat på


Ovido - Quiz & Flashcards