Hjulia, huller om buller

Alla inlägg den 10 augusti 2010

Av Julia - 10 augusti 2010 18:04


  


...hemma igen efter vår utflykt. Vi fick tag på allt vi behövde och lite till   


Inte kan man köpa en mus bara till datorn

Smulan och Amanda måste ju också få en!!! 

Ett stort tack Stationskatterna för påpekandet i morgonens kommentar!

   Min är rödrandig och deras syns framför deras "Temptation's"

En lurig liten filur, för när man drar i svansen, får den liv och kutar runt på golvet. En klar succe för dem båda! Matte visste väl att de ville ha en sån!


De fick en ny torrisautomat också. Bild på den kommer vid tillfälle. Den rymmer mycket mera torrisar än den gamla. Bättre än en vanlig skål, tycker jag.


Annars köpte vi mat och liiite godis, fast egentligen ska varken jag eller maken äta det   . Nu ska vi äta lite och sedan tar jag en vända ut på fejjan för att kolla mina spel. Sedan blir det nog en DVD. Maken får välja.


   /Julia

Av Julia - 10 augusti 2010 07:42


  


...igår kom åskskurarna flera gånger under dagen. Regnet vräkte ner stundtals. Det kom ca 20 mm under dagen. Självklart är jag urloggad när åskan går. Många vänners modem har blivit förstörd av åskan och jag vill inte riskera att mitt går sönder också.


Vi bestämde igår att åka och handla lite på eftermiddagen idag. Färdtjänsten är beställd till 14:00 och vi ska åka till vår närmaste köpcentrum, där vi trivs med affärerna och får tag i allt vi vill ha och behöver.

Vi har två specifika ärenden. Jag behöver en ny mus till datorn, den gamla verkar ha gjort sitt. Utsliten efter dryga två års daglig användning. Sedan behöver vi lite mat och basvaror. Kattsand bland annat.


Till dess får det bli morgonens nyhetetssändningar och lite spel på fejjan med Jan Guillou's Ingen mans Land uppläst av Tomas Bolme i bakgrunden.

Men först frukost, det vill säga thé och mackor.


    /Julia

Presentation


Mina (p)älsklingar
Smulan sitter upp och Amanda ligger ner.

Klockan är:

Klicka på tassen på olika ställen å se vad som händer!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Dagens väder

MATA HAMSTERN! Klicka nånstans i bilden, så ramlar en matkula ner som den äter upp!

Fyrbenta vänner

Bloggvänner

Kattlek *fniss*

Fråga mig om du vill veta nåt :)

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Tassa in å skriv en rad

Jag på "Fejjan"

Vänner som har hälsat på


Ovido - Quiz & Flashcards