Hjulia, huller om buller

Alla inlägg den 30 augusti 2010

Av Julia - 30 augusti 2010 11:15


  


...vädret är grått, termometern visar 15,4 grader. Definitivt har det varit varmare inatt än natten till igår och jag hade elementen påslagna under natten,  Såna här gråa mulna dagar brukar maken säga att till och med vädret är måndag.

Han har börjat jobba igen, så vi ses inte förrän på fredag eftermiddag. Allt är som vanligt med andra ord.

Min agenda är tom för idag. Bara det vanliga som ska göras. Min träning, annars blir det böcker, korsord och lite TV.

Jag gör gärna annat än tittar på TV, men jag har några program som jag gärna ser på. Alla handlar om matlagning. Det finns nån eller några varje dag.


Jag längtar efter min nya bok som har kommit och jag får den först på fredag. Den är i en helt ny format av ljudbok, "Book2go" och den är på en microminne som passar i både mobilen och datorn, en del av böckerna finns på små mp3 spelare, men dem är jag inte intresserad av. Jag behöver ingen mp3 spelare, när jag har den nya mobilen.


Spännande hur mycket det får plats på en så liten sak. De är ju pyttesmå, dom som passar i mobilen. Jag har en med 8 GB plats på (den rymmer 10 hela böcker!) och en med 2 GB (på den har jag 4 lååånga böcker),  det finns mycket större micro-minneskort, ända upp till 16GB har vi sett. Fast 8 GB är dem som min mobil tar som mest.

Jag trivs jättemycket med min nya mobil den är toppen. Enkel att använda, inga onödiga krusiduller, bara de fördelar som jag verkligen behöver och vill ha.  Lätt att byta minneskortet till och med en trasig, ostabil vänsterhand. Nu kan jag lyssna på mina böcker oavsett var jag är! 


   /Julia

Presentation


Mina (p)älsklingar
Smulan sitter upp och Amanda ligger ner.

Klockan är:

Klicka på tassen på olika ställen å se vad som händer!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Dagens väder

MATA HAMSTERN! Klicka nånstans i bilden, så ramlar en matkula ner som den äter upp!

Fyrbenta vänner

Bloggvänner

Kattlek *fniss*

Fråga mig om du vill veta nåt :)

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Tassa in å skriv en rad

Jag på "Fejjan"

Vänner som har hälsat på


Skapa flashcards