Hjulia, huller om buller

Alla inlägg den 27 februari 2009

Av Julia - 27 februari 2009 15:32

...blev det för killarna i stafetten. Imorrn åker tjejerna 3 mil och på söndag är det Vasaloppet och killarnas 5 mil.


Är det vår sen? *S*


Solen har gått och gömt/lagt sig. Men det är helt klart ljusare för varje dag.

Snart är det ljus som jag saknar så mycket vintertid åter tillbaka.

Det är mörkret som jag har så svårt för på vintern. För visst är det vackert med vit snö och några minusgrader och strålande sol, men så är det sällan. I städerna är snön svart och smutsig av avgaserna, gatorna är saltade och det är nån sorts gråsvartsörja som rinner längst rännstenen.


Jag bor ju på vischan och här är snön verkligen vit och när solen skiner gör det nästan ont i ögonen. Solglasögon är bra om man är ute och promenerar.


Jag önskar alla en trevlig fredagskväll!



Av Julia - 27 februari 2009 10:53

...det har snöat inatt igen, inte så mycket, men grannens tak är vit igen :(

Jag som längtar efter våren så mycket. Jag får nöja med att det är + grader fortfarande. Bara +1,2 men endå. Härligt att det är fredag idag.

Det blir engelsk deckare som vanligt på fredagarna hos oss ikväll.

Innan dess ska jag titta på herrstafetten. Hoppas att även herrarna tar medalj.

Fortsättning följer efter tävlingen.


Presentation


Mina (p)älsklingar
Smulan sitter upp och Amanda ligger ner.

Klockan är:

Klicka på tassen på olika ställen å se vad som händer!

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2009 >>>

Dagens väder

MATA HAMSTERN! Klicka nånstans i bilden, så ramlar en matkula ner som den äter upp!

Fyrbenta vänner

Bloggvänner

Kattlek *fniss*

Fråga mig om du vill veta nåt :)

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Tassa in å skriv en rad

Jag på "Fejjan"

Vänner som har hälsat på


Skapa flashcards