Hjulia, huller om buller

Alla inlägg den 21 februari 2009

Av Julia - 21 februari 2009 06:02

TV-n är snudd på en bortglömd möbel hos mig, bortsett helgerna. TV valet är ju bergänsad till Svt's kanaler och TV4.


Fredagskvällar är deckarkvällar, eftersom både min man och jag är barnsligt förtjusta i engelska deckare. Just nu kan man samla på Lynley´s äventyr via expressen. Förra veckan kom den 6:e i serien och just det avsnittet har vi inte sett tidigare och det var roligt.

Tidigare var det ju Morden i Midsommer som man samlade.Vi har faktiskt köpt dem alla *L*.

Idag har det varit skiddag på TV. Började med skidskytte, sen alpint, längdåkning och t o m backhoppning, som jag saknar på nyårsdan efter Wien-koncerten.


Lagade mat tillsammans, som vi alltid gör på helgerna :) blir roligare och godare då.

Lennart (min älskade man sedan snart 30-år!) gjorde en kladdkaka, som han är suverän på. Den här gången har han smaksatt det med ett par droppar pepparmyntsolja (mitt infall). Kakan blev JÄTTESMARRIG!!

Vi åt en mysig middag och lyssnade på ljudbok tillsammans efter maten.

En mycket vanlig lördag med andra ord.

Presentation


Mina (p)älsklingar
Smulan sitter upp och Amanda ligger ner.

Klockan är:

Klicka på tassen på olika ställen å se vad som händer!

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2009 >>>

Dagens väder

MATA HAMSTERN! Klicka nånstans i bilden, så ramlar en matkula ner som den äter upp!

Fyrbenta vänner

Bloggvänner

Kattlek *fniss*

Fråga mig om du vill veta nåt :)

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Tassa in å skriv en rad

Jag på "Fejjan"

Vänner som har hälsat på


Skapa flashcards