Hjulia, huller om buller

Alla inlägg den 25 februari 2009

Av Julia - 25 februari 2009 20:48

...kväll igen. Är ganska trött efter all träning.

Jag är en typisk morgonmänniska, mina nära ock kära påstår att det är jag som väcker både tupp och väckerklocka hihi.

Liiite rätt har dom allt. Oftast är jag uppe vid 6-tiden oavsett dag och sen jag blev sjuk i säng redan vid 10-tiden på kvällen.

Där varvar jag ner med en en ljudbok och ljudet av två högt spinnande katter.


A purr is music played to the heart


Dom orden är det sannaste för oss kattägare, för deras spinande är som musik.

Av Julia - 25 februari 2009 16:58

... grå dag, men termometern visar +4,2, snön har definitivt sjunkit ihop.

Den har smält på verandan iaf.

Jag vill gärna att resten smälter bort snarast. Men vi rår inte över väder och vind, så det gäller att ha tålamod. Våren kommer säkert snart. Det är ju mars f o m söndag :)


Jag har haft besök av min sjukgymnast, hon visade mig en del nya övningar som jag ska göra. Hon är nöjd med mina framgångar, även om jag själv inte är det. Hon säger varje gång att jag ska vara snällare mot mig själv och ha tålamod...

Så det är bara att bita ihop, öva flitigt och vara nöjd med mina små framsteg.

Hon ser ju mina framsteg bättre eftersom vi bara träffas 1 gång i veckan numera inte 2, som i början.

Men jag är trött på den här vintern, jag kan ju inte komma ut på egenhand än och det är för kallt att sitta på verandan.

Fortsättning följer :)

Presentation


Mina (p)älsklingar
Smulan sitter upp och Amanda ligger ner.

Klockan är:

Klicka på tassen på olika ställen å se vad som händer!

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2009 >>>

Dagens väder

MATA HAMSTERN! Klicka nånstans i bilden, så ramlar en matkula ner som den äter upp!

Fyrbenta vänner

Bloggvänner

Kattlek *fniss*

Fråga mig om du vill veta nåt :)

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Tassa in å skriv en rad

Jag på "Fejjan"

Vänner som har hälsat på


Ovido - Quiz & Flashcards