Hjulia, huller om buller

Alla inlägg den 22 februari 2009

Av Julia - 22 februari 2009 22:00

...har fått en ny vän. Hon är också rullstolsbunden, men efter en olycka och vi fann varandra rätt snabbt.

Hoppas att vänskapen består.  Vänner kan man inte få för många av.


Annars har det inte hänt så mycket. Det har varit mest sport på TV. En hel del chattande med vänner och som vanligt har jag läst med öronen.

Jag plöjer igenom böckerna om Carl Gustav Gillbert Hamilton av Jan Guillou. Jag "läser" den 4:de boken just nu som heter Fiendens Fiende. Jättebra precis som dom anrda. Spännande bitivis riktigt roligt/humoristisk.

Guillou skriver jättebra.

En av mina absoluta favoriter bland hans böcker är Tjuvarnas marknad som jag varmt rekommenderar.

En jätterolig bok i polismiljö, med kanske lite udda skurkar.


Min dag har varit ganska lång så jag ska gå och sova nu.


Önskar alla en riktigt god natt!

Av Julia - 22 februari 2009 06:24

... det har inträffat igen... Bloggen har återigen försvunnit ut i cyberrymnden. POFF - BORTA, fy vad trött jag blir.


Eftersom jag inte skrev nåt igår, så trodde jag i mitt enfald att jag kunde skriva ner några rader idag istället under gårdagens datum, men se DET gick inte...


På sidan "skriv inlägg" får man välja datum och jag valde gårdagen. Skrev inlägget, sparade den och fick upp rutan med "ditt inlägg är sparad" bekräftade det också, men frågan är VAR den är sparad???


Jaja, jag lär mig väl, men visst blir man irriterad.

Det märkliga är att på sidan man väljer datum på ÄR 21 feb markerad som bloggdag, men av själva bloggen finns inte ett spår...  


Men jag var tydligen lite orättvis, för när jag har loggar ur och in igen. och författat åvanstående. Så SIMSALABIM  där var den.

Presentation


Mina (p)älsklingar
Smulan sitter upp och Amanda ligger ner.

Klockan är:

Klicka på tassen på olika ställen å se vad som händer!

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2009 >>>

Dagens väder

MATA HAMSTERN! Klicka nånstans i bilden, så ramlar en matkula ner som den äter upp!

Fyrbenta vänner

Bloggvänner

Kattlek *fniss*

Fråga mig om du vill veta nåt :)

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Tassa in å skriv en rad

Jag på "Fejjan"

Vänner som har hälsat på


Ovido - Quiz & Flashcards