Hjulia, huller om buller

Direktlänk till inlägg 17 augusti 2009

Eftersom...

Av Julia - 17 augusti 2009 13:47

...Vivi har varit så gullig att hon har nämt vår rastgård, har jag skapat en kategori under namnet Bilder från rastgården, den kommer att fyllas på allt eftersom. Nu får ni nöja er med de bilder som redan finns i bloggen.


Amanda på grönbete bland rabarber blad.


Uppe i hyllan är det bra utkik, man ser jättelångt. 


Vem är det som kommer???


Vad är det som finns inunder???  


Rastgården ur en annan vinkel.


En jätteviktig sak att komma ihåg är att rastgården måste ha tak!!!

Våra små (p)älsklingar är ju duktiga på att klättra och utan tak eller nät på rastgården är det risk att dom rymmer. På bilderna 2-4 syns lite av "taket".


 /Julia


 
 
Aamor

Aamor

17 augusti 2009 18:01

Hej!
Så mysig rastgård Smulan & Amanda har. Så skönt för dom att kunna gå ut när de vill.

Mjauis & Kramiz

http://aamor.bloggagratis.se

 
Nettis

Nettis

17 augusti 2009 23:19

Ja rastgården är verkligen jätte fin :) !

http://bunkerboende-nettisochmoses.bloggagratis.se

 
Vivi

Vivi

18 augusti 2009 08:42

Ja , men den är ju så fin!
Jag hoppas på att ngn dag kunna bygga ett uterum med en massa roliga hyllor och annat som katterna kan klättra i :)

http://www.missvivis.bloggagratis.se

 
Gunilla

Gunilla

20 september 2009 09:58

Jag håller med övriga härintill, vilken härligt fin rastgård för dina katter, vad man kan göra mycket om man bor som ni gör och ni måste ju också ha fullt med ideer hur ni vill att det ska se ut. Vi har ju som du vet två innekatter, de går ut i sele ibland och sedan har vi ju en balkong, men ej för dom. Elsa hade faktiskt tagit sig över räcket en dag och fick nog en chock när hon kom nerpå gräset för hon klättrade upp igen,hi.
Jo det finns ju nån som satt nät på balkongen och gjort som ett nättak så deras katter ej klättrar över. Jag tycker inte det passar på en balkong egentligen. Elsa är ju så snabb och man hinner inte alltid se att hon är med på balkongen.
Kisse råkade bli kvar där när vi for och handlade och det var alldeles när vi flytat hit -05, det gick bra. Ha en bra dag igen, Gunilla.

http://gunibirgit.bloggplatsen.se

 
Mulla

Mulla

2 november 2010 14:35

Wow! Vilken fin rastgård ni har. Rena lyxstället! Ni har en hyvens matte ni!

http://mullas.wordpress.com

Julia

2 november 2010 18:27

Den har husse byggt för kattiljoner år sen, det var långt före vår tid, till katter som numera busar i regnbågslandet.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Julia - 24 december 2012 07:23

    Jag önskar er alla en trevlig Julafton!     /Julia med familj ...

Av Julia - 23 december 2012 16:47


  Jul-Hälsningar från Julia!   Vill ni hälsa på så finns vår nya blogg här: http://hjuliahullerombuller.blogspot.se/ ...

Av Julia - 24 augusti 2011 09:37


...jag tackar er alla som besöker min blogg fortfarande trots att jag har flyttat hit. Några kommer varje dag i alla fall  .    Men nu har jag en oerhört viktigt budskap!        Vi måste hjälpas åt igen! Sprid bannern med budskapet om ...

Av Julia - 29 maj 2011 08:34


    Jag har flyttat!!!   hit     Välkommen! Glön inte att uppdatera om du har mig i din länklista!   /Julia                           ...

Av Julia - 27 maj 2011 19:42

      Jag har efter lång övervägande bytt bloggplats till Blogger. Bloggen kommer i strort sätt se ut som vanligt, men på en ny adress. Jag provar ett tag i alla fall. De har alla de typsnitten jag vill ha och en massa annat kul.   Denna...

Presentation


Mina (p)älsklingar
Smulan sitter upp och Amanda ligger ner.

Klockan är:

Klicka på tassen på olika ställen å se vad som händer!

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Dagens väder

MATA HAMSTERN! Klicka nånstans i bilden, så ramlar en matkula ner som den äter upp!

Fyrbenta vänner

Bloggvänner

Kattlek *fniss*

Fråga mig om du vill veta nåt :)

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Tassa in å skriv en rad

Jag på "Fejjan"

Vänner som har hälsat på


Skapa flashcards